Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Gezocht: mensen voor intervieuw

Alles omtrent voeding en supplementen
bektas.rifi

Gezocht: mensen voor intervieuw

Bericht door bektas.rifi »

Beste forumbezoekers,

Voor een onderzoek naar de ervaring van de zorg onder chronisch zieke patiënten zijn wij op zoek naar vrijwilligers die hierover een paar vragen willen beantwoorden. Het interview bedraagt ongeveer een half uur. Het gaat vooral om de ervaring van de reguliere zorg en de kijk op alternatieve zorgverlening.
Vanwege de deadline zijn wij op zoek naar 1 of 2 patiënten die wij een aantal vragen willen stellen.

Geïnteresseerden kunnen zich via de volgende mail opgeven; [email]bektas.rifi@gmail.com[/email]
Graag zien wij jullie reacties tot uiterlijk voor 23 januari tegemoet.


Mvgr.
G. Bektas en H.Rifi
Sylvia1

Bericht door Sylvia1 »

Wat is jullie achtergrond? Is dit een onderzoek voor jullie studie?
bektas.rifi

Bericht door bektas.rifi »

Mijn achtergrond is verpleegkundige en mijn medestudent is dietiste. Samen zijn we dit jaar gestart met de master gezondheidswetenschappen. Het onderzoek is idd voor een vak in ons studie. Namens de Vu zijn wij opzoek naar patienten die deel willen nemen aan een klein intervieuw.
Sebastiaan

Bericht door Sebastiaan »

Hoe flauw het ook klinkt, beginnen met goed spellen. Interview is zonder u.
MsApocalyps

Bericht door MsApocalyps »

En het op tijd reageren in een eigen gestarte topic. No offence maar jullie reageren zo laat en verwachten dan nog enige respons. En masterstudenten die niet eens interview fatsoenlijk kunnen schrijven, again no offence maar je wekt hiermee niet echt een goede indruk mee vind ik.
Jolande

Bericht door Jolande »

[QUOTE=bektas.rifi;827320]Namens de Vu zijn wij opzoek naar patienten die deel willen nemen aan een klein intervieuw.[/QUOTE]
:haha: namens wie? :haha:
marc123

Bericht door marc123 »

Wat een gezeur hier, en Sebastiaan, jij bent zo ongeveer wel de laatste die over taalfouten moet beginnen (want dan weet ik er ook nog wel een paar!).
Ook msdinges, is jouw bericht no 5 een valstrik, of weet je gewoon niet beter? Slecht taalgebruik is uit jouw hand/mond wel ironisch!
Sebastiaan

Bericht door Sebastiaan »

[QUOTE=marc123;828190]Wat een gezeur hier, en Sebastiaan, jij bent zo ongeveer wel de laatste die over taalfouten moet beginnen (want dan weet ik er ook nog wel een paar!).
Ook msdinges, is jouw bericht no 5 een valstrik, of weet je gewoon niet beter? Slecht taalgebruik is uit jouw hand/mond wel ironisch![/QUOTE]

Dan graag de fouten doorgeven, Marc. Kan ik alleen maar van leren....
Sylvia1

Bericht door Sylvia1 »

Goh, ik wist niet dat ik zo veel collega's (docent Nederlands) had hier op het forum... :haha:
Jolande

Bericht door Jolande »

[QUOTE=Sylvia1;828270] (docent Nederlands)[/QUOTE] omg :haha:
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp