Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Gezocht: mensen voor intervieuw

Alles omtrent voeding en supplementen
marc123

Bericht door marc123 »

Sebastiaan, het is niet; 'het een nog het ander', maar; 'het een noch het ander'. Het was niet zo erg dat je dat 2x fout deed hoor, maar als je jezelf

'hoofdredacteur' noemt, ligt de 'Nederlandse-lat' nou eenmaal wat hoger (en daar hoef je natuurlijk geen lerares Nederlands voor te zijn, of mag je

dan ook niets zeggen?).
Ekster

Bericht door Ekster »

[QUOTE]Het was niet zo erg dat je dat 2x fout deed hoor[/QUOTE]

Is tenminste konsekwent.
Sebastiaan

Bericht door Sebastiaan »

[QUOTE=marc123;828286]Sebastiaan, het is niet; 'het een nog het ander', maar; 'het een noch het ander'. Het was niet zo erg dat je dat 2x fout deed hoor, maar als je jezelf

'hoofdredacteur' noemt, ligt de 'Nederlandse-lat' nou eenmaal wat hoger (en daar hoef je natuurlijk geen lerares Nederlands voor te zijn, of mag je

dan ook niets zeggen?).[/QUOTE]

Dat zou wel erg slordig van mij zijn. Nou heb ik teruggezocht tot maart 2011, maar ik kan het niet terugvinden, dus ook niet verbeteren.

Overigens noem ik mezelf nooit hoofdredacteur. De benaming "eindredacteur" is de naam die de MSVN aan mijn functie gegeven heeft en die functie vermeld ik -omwille van de openheid- altijd bij ieder bericht.
Lida

Bericht door Lida »

Beste Bektas. rifi
Als ik jou was zou ik er helemaal klaar mee zijn! Niets maakt mij zo boos
als gezeur over iemand zijn taalfouten!
Je kan het niet eens zijn met iemand zijn gedachtegoed en daar kritiek op hebben, maar als je gaat zeuren over taalfouten zegt dat meer iets over jezelf.

Succes met je onderzoek.
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

[QUOTE=marc123;828286]Sebastiaan, het is niet; 'het een nog het ander', maar; 'het een noch het ander'. Het was niet zo erg dat je dat 2x fout deed hoor,
[/QUOTE]

Quote Sebastiaan dan
Jerry®

Bericht door Jerry® »

Ten eerste mijn excuus voor mijn nu grof taalgebruik! : Ik snap er dus nog steeds geen bal van dat jullie "MODERATORS" het gewoon blind toelaten dat die 2 figuren [U]Marc123[/U] en [U]Jolande[/U] hier heel dit forum naar de klote helpen.

Elke keer weer door mensen hier tot op het bot te beledigen en het liefst nog te kwetsen met onzinnige opmerkingen zoals nu weer over taalfouten? (Zo non topic en slaat totaal nergens op). Het was mij al bekend en bij jullie ook, dat er nu al veel mensen hier zijn verdwenen bij MSweb, en er gaan nog meer waaronder ik zelf ook omdat ik of "wij" er voortaan schoongenoeg van hebben! Elke keer word een topic kapot gemaakt met niet relevante onzin door die 2.

Kijk bij hun eens terug in hun berichten en je zal het toch met mee eens moeten zijn dat de toon en de opzet van hun bijdrages constant hetzelfde zijn: mensen afzeiken wel of niet afgemaakt met die irri smiley's. Zelfs zo'n scheld en mopper topic heeft niets geholpen en nu gaat het bv hier alweer op dezelfde manier verder. De laatste 2 opmerkingen van hun in het topic: LDN-gebruikerservaringen spreekt trouwens ook voor zich.

Kom nu dus ook niet meer aan met jullie standaard negeer button onzin en begin dus eerst maar eens, met onszelf eens niet te negeren en er echt iets aan te doen en hun het liefst te verwijderen van dit forum.
Het lijkt mij dat MSweb is bedoeld om ons "lotgenoten" hier elkaar te kunnen vinden en om elkaar te steunen en des gevraagd van informatie voorzien.

Ben benieuwd naar jullie reactie....

Jerry®
Cæsar

Bericht door Cæsar »

Robbie

Bericht door Robbie »

[quote=Jerry®;828333]Ten eerste mijn excuus voor mijn nu grof taalgebruik! : Ik snap er dus nog steeds geen bal van dat jullie "MODERATORS" het gewoon blind toelaten dat die 2 figuren [U]Marc123[/U] en [U]Jolande[/U] hier heel dit forum naar de klote helpen.

Elke keer weer door mensen hier tot op het bot te beledigen en het liefst nog te kwetsen met onzinnige opmerkingen zoals nu weer over taalfouten? (Zo non topic en slaat totaal nergens op). Het was mij al bekend en bij jullie ook, dat er nu al veel mensen hier zijn verdwenen bij MSweb, en er gaan nog meer waaronder ik zelf ook omdat ik of "wij" er voortaan schoongenoeg van hebben! Elke keer word een topic kapot gemaakt met niet relevante onzin door die 2.

Kijk bij hun eens terug in hun berichten en je zal het toch met mee eens moeten zijn dat de toon en de opzet van hun bijdrages constant hetzelfde zijn: mensen afzeiken wel of niet afgemaakt met die irri smiley's. Zelfs zo'n scheld en mopper topic heeft niets geholpen en nu gaat het bv hier alweer op dezelfde manier verder. De laatste 2 opmerkingen van hun in het topic: LDN-gebruikerservaringen spreekt trouwens ook voor zich.

Kom nu dus ook niet meer aan met jullie standaard negeer button onzin en begin dus eerst maar eens, met onszelf eens niet te negeren en er echt iets aan te doen en hun het liefst te verwijderen van dit forum.
Het lijkt mij dat MSweb is bedoeld om ons "lotgenoten" hier elkaar te kunnen vinden en om elkaar te steunen en des gevraagd van informatie voorzien.

Ben benieuwd naar jullie reactie....

Jerry®[/quote]

Jer,

Vind jij het niet fijn dat we een Neerlandicus cq wetenschapper cq rekenwonder cq ... erbij hebben??
Ik zie een potentieel Nobelprijswinnaar:haha::haha:
(t'is wel een autodidact; jaar of vier geleden kon hij nauwelijks zijn eigen naam schrijven:cool:)
TvG

Bericht door TvG »

Topics worden over het algemeen het meest verstoord door de waslijst aan kinderachtige response... Wees flink en negeer wat je niet aanstaat dan houdt het meestal vanzelf wel weer een keer op.
Als men echt te ver gaat wordt er echt wel ingegrepen, daar hoeven jullie je vingertje niet voor op te steken...
marc123

Bericht door marc123 »

Sjerrie ut Broban, probeer eens te lezen wat hier staat (vooral de volgorde!). Hun, zij, wie, zo verwarrend allemaal!
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp