Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

1 op 1000 of.........

Alles omtrent voeding en supplementen
zeiler

Bericht door zeiler »

boeie!!!
Ellen Hamming

Inwoners

Bericht door Ellen Hamming »

Inwoners

Hier ong 7600 inwoners . Ik ken er 6. Maar volg. mij zijn er meer !!
Sjaak

Bericht door Sjaak »

Nou boeie is wel kort door de bocht.
Is het niet goed te weten wat het exacte getal is 1/1000 of 1/500 of ergens daartussen .
Kijk , niet voor mezelf want ik heb het toch al , maar wat denk je van je kinderen waar het risico op ms wordt verhoogd naar 1/100 .
Misschien , is dit in werkelijkheid ook kleiner of groter .

Dus. BOEIE jazeker wel.

Gr. Sjaak
Klick

Bericht door Klick »

Hoe weten jullie hoeveel mensen MS hebben in jullie woonplaats?
Of op je werk?

Ik Zou het Niet weten...
zeiler

Bericht door zeiler »

Inderdaad, boeie! Wat heb je eraan om te weten of het er 15.000 of 20.000 zijn? Geen zak dus, zo ontzettend onbelangrijk dit, alleen mensen die werkelijk he-le-ma-al niks omhanden hebben maken zich hier druk over. Boeie dus!
Yarrah

Bericht door Yarrah »

Nounou,
Staan de zeilen verkeerd?
Sara

Bericht door Sara »

Voor de mensen die 't geen interessant onderwerp vinden: begin rustig een ander topic over iets dat je wél boeit :D.

Wat mij vooral treft is dat de telling zo weinig accuraat is, toegegeven door de onderzoeker van RIVM zelf. Ik denk ook dat 't politiek zou kunnen uitmaken als 'we' niet met z'n 17.000den zijn, maar met fiks meer.

Maar hoe daar achter te komen als zelfs RIVM het tellen al opgegeven heeft? Het forum is er geen geschikt medium voor; wellicht dat MSresearch er z'n licht es over kan laten schijnen. Heeft iemand connecties?
Livia

Bericht door Livia »

Hier wonen 6500 mensen en ik ken er al meer dan 12 :eek:
Op mijn oude middelbare school 1200 leerlingen waarvan 5 Ms waarvan ik het weet.

Ook best veel dus
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp