Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Lyme?

Alles omtrent voeding en supplementen
Corinne

Lyme?

Bericht door Corinne »

Ben vanmorgen naar Breda geweest om mijn lichaam door te laten meten door middel van bioresenantie.

Het rare was dat deze man totaal niet ms kon vinden bij me. Maar wel de ziekte van Lyme.

Vond het vreemd en vertelde hem dat je mijn hersenen bijna niet meer kon zien doordat ik heel veel witte vlekken had. De mri en lp wezen zeer duidelijk ms aan.

Ook dat ik veel ms aanvallen heb gehad die echt, volgens iedereen, door ms veroorzaakt werden. Hij bleef bij zijn conclusie.

Hij had het over hersenvliesontsteking en laat ik dat nu (beginnende) gehad hebben op mij 11e. Ook heb ik altijd buiten gespeeld en veel paard gereden. Veel in het bos.

Vroeg me af of er mensen waren die hier ook wel eens mee te maken hadden gehad.
TvG

Bericht door TvG »

In het [URL="http://www.msweb.nl/forum/showthread.php?t=27008"][U]CCSVI & Minocycline topic[/U][/URL] staat een linkje naar [URL="http://owndoc.com/lyme/multiple-scleros ... -cover-up/"][U]Multiple sclerosis is Lyme disease: Anatomy of a cover-up[/U][/URL]
Corinne

Bericht door Corinne »

aha, dank je tvg
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Zegt mij niets, maar ik vind het wel apart en interessant! Bio-resonantie vind ik altijd redelijk betrouwbaar... Maar de link hierboven verklaart misschien het e.e.a....
E.R.

Bericht door E.R. »

[COLOR="Blue"]Toen ik de uitslag van de lumbaalpunctie kreeg, zei de arts 2 dingen:
we hebben geen aanwijzigingen gevonden voor de ziekte van Lyme, maar
we hebben wel ongloconale banden en een verhoogf aantal (ontstekings)cellen.

Dus eigenlijk mijn vraag of je weleens een [B]lumbaalpunctie[/B] hebt gehad?
En of ze je toen ook op lyme getest bent?


ps. Ik heb juist deze week info ingewonnen bij Medisch Centrum voor Biofysische Geneeskunde (MeCeBi) Wat zijn jouw ervaringen?


Gr,
E.R.[/COLOR]
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp