Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

rTMS helpt bij 90% patienten

Alles omtrent voeding en supplementen
Bixi

Bericht door Bixi »

rTMS doet niets met immuun systeem voor de duidelijkheid, het werkt blijkbaar direct op de hersenen, het stimuleert verstrekking van bestaande connecties en aanmaak van nieuwe synapses in de hersenen.
tracy

Bericht door tracy »

Misschien een domme vraag, maar kan ik ook ergens (Nederlandse talig) beschrijving vinden van rTMS en MS? Want het vertalen in het Nederlands lukt mij niet met Google en een iPad.
Bixi

Bericht door Bixi »

[QUOTE=tracy;1061723]Misschien een domme vraag, maar kan ik ook ergens (Nederlandse talig) beschrijving vinden van rTMS en MS? Want het vertalen in het Nederlands lukt mij niet met Google en een iPad.[/QUOTE]

Hoi Tracy,

Er is veel in het Engels daarover, welke tekst wil je precies vertald hebben?

Voor die bulgaarse tekst, in essentie, kijk naa mijn eerste boodschap. Als je iets anders vertaald wilt hebben stuur het via PB dan

Groetjes.

Bx
Bixi

Bericht door Bixi »

Vandaag had ik contact met dr. V.Kateva die rTMS in Sofia uitvoert.
Ik ga dat doen.

Heeft iemand ervaring met een rolstoel-aangepaste hotel in Sorfia, eventueel met de verzorging?
Marsei

Bericht door Marsei »

Er zijn heel veel mensen in Sofia voor ccsvi behandeld. Daar zijn veel mensen bij geweest in een rolstoel. Je zou op TIMS kunnen kijken en vragen. Laat maar weten als je niets te weten komt, dan vraag ik even rond.
Bixi

Bericht door Bixi »

Ongelovelijk dat er zo veel mogelijk is, zelfs in deerde wereld landen, dat zo veel baat aan de mensen levert en dat verzekeringen in Nederland niet mee doen...!?!?
tracy

Bericht door tracy »

Bixi ik ben benieuwd hoe jou het bevalt en wat de resultaten zijn.
GWS

Bericht door GWS »

Wat gebeurt er precies in de hersenen bij die behandeling? Zou er ook verbetering zijn bij cognitieve problemen?

Ik ben zelf nogal bang voor cognitieve problemen :o , dus het zou fijn zijn als die verbeterd kunnen worden...
Bixi

Bericht door Bixi »

Eerst kunnen ze qEEG doen, een soort [URL="https://www.youtube.com/watch?v=Nmj2vPbLUOI"]braimapping[/URL] en daarna weten ze welke delen ze moeten stimuleren of sederen..

Ze kunnen ook direct sommige delen van hersenen stimuleren of sederen, of meerdere achter elkaar of tegelijker tijd, met verschillende frequenties en sterkte...

Mogelijkheden zijn zo breed, het hangt af van aandoening en de therapeut, maar ook van (gebruik van de) apparaat wat ze kiezen te doen...
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp