Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

rTMS helpt bij 90% patienten

Alles omtrent voeding en supplementen
Bixi

Bericht door Bixi »

Ik heb cognitieve problemen ervaren alleen maar met gebruik van de med. wiet.
Uit de onderzoeken lijkt dat nieuwe dingen leren en geheugen trainen helpt.

Er zijn apps en speletjes op BrainHQ en Luminosity die daarvoor gemaakt zijn
Bixi

Ook in Nederland te vinden

Bericht door Bixi »

Ook in Nederland te vinden

[URL="https://www.youtube.com/watch?v=j6bAu011iRQ&index=500"]link[/URL] naar de filmpje
Bixi

rTMS improves a precise type of memory

Bericht door Bixi »

rTMS improves a precise type of memory

[QUOTE]Non-invasive magnetic brain stimulation can be used to precisely improve a specific type of memory — remembering highly precise contextual and spatial information — Northwestern Medicine scientists shown for the first time....

... Precise memory (known as “recollection precision”), rather than general memory, is critical for knowing details such as the specific color, shape, and location of a building you are looking for, rather than simply knowing the part of town it’s in. This type of memory is crucial for normal functioning, and it is often lost in people with serious memory disorders.[/QUOTE]

[URL="http://www.kurzweilai.net/magnetic-brai ... -of-memory"]LINK[/URL] naar de webpagina
Marja

Bericht door Marja »

Er loopt in de Radboud Universiteit Nijmegen een onderzoek naar TMS en aangezichtspijn.
Er wordt een onderzoek gedaan om beide zijden van het hoofd te behandelen. Ook al komt aangezichtspijn vaak enkelzijdig voor.

Helaas kwam ik voor dit onderzoek niet in aanmerking omdat ik MS heb.
lika

Bericht door lika »

[QUOTE=Marja;1103545]Er loopt in de Radboud Universiteit Nijmegen een onderzoek naar TMS en aangezichtspijn.
Er wordt een onderzoek gedaan om beide zijden van het hoofd te behandelen. Ook al komt aangezichtspijn vaak enkelzijdig voor.

Helaas kwam ik voor dit onderzoek niet in aanmerking omdat ik MS heb.[/QUOTE]

bizar...............
Bixi

Bericht door Bixi »

Tja...

Ik weet niet wat moet ik denken daarover...

Is het onwil, onmacht, star kijken, regels.....

Enige wat ik zeker weet is dat het zeer spijtig is..
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp