Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

de juiste voeding en je geneest !

Alles omtrent voeding en supplementen
Jolande

Bericht door Jolande »

[QUOTE=Marjan.;829330]de zgnmde geitenwollensokkentypen volgens haar, vind ik zo buitenproportioneel[/QUOTE]
Ja nou het is werkelijk verschrikkelijk....
Weet je nog wel waar het topic over gaat? Ik zou bijna zeggen
'Doe es een keer normaal man' :haha:
Marsei

Bericht door Marsei »

[QUOTE=Marjan.;829330]Het gaat mij om de toon, het weghonen, het beledigen van Jolande tav anderen, de zgnmde geitenwollensokkentypen volgens haar, vind ik zo buitenproportioneel, dan kan ze 1 waarheid zeggen betreffende Terry Wahls en dan moeten we het weghonen, beledigen maar door de ogen zien? dat kan er bij mij niet in.

Misschien mijn zwakke plek, ik kan haar niet negeren, vind het pijnlijk beledigend hoe zij reageert op anderen.[/QUOTE]
Ik vind het belangrijk dat mensen die overwegen voedingsadviezen van iemand als Terry op te volgen, de juiste informatie hebben. Niet iedereen is in staat of heeft de tijd het zelf op te zoeken en de Engelstalige teksten te begrijpen. MS is een te klote ziekte; geef andere mensen ook die kans!

Het ging ook om hele wezenlijke informatie. Dat iemand corrigeert wanneer er iets geschreven wordt wat niet klopt is alleen maar goed, hoe buitenproportioneel de reacties van die persoon soms ook zijn. Maar blijkbaar ben ik de enige die er zo over denkt.

Dat je stelt dat het forum een plek voor persoonlijke ervaringen is en niet voor wetenschappelijk ondersteunde quotes, geeft mij het gevoel dat hier alleen persoonlijke ervaringen mogen. Dat vind ik pijnlijk...
mammoet

Bericht door mammoet »

[QUOTE]

Het ging ook om hele wezenlijke informatie. Dat iemand corrigeert wanneer er iets geschreven wordt wat niet klopt is alleen maar goed, hoe buitenproportioneel de reacties van die persoon soms ook zijn. Maar blijkbaar ben ik de enige die er zo over denkt.

[/QUOTE]

Je bent echt niet de enige die er zo over denkt!
Als er buitenproportioneel gereageerd wordt, en dat was hier, dan denk ik; laat maar en ik reageer niet meer.

In het geval van deze topic, is het wel de titel van de topic die bij sommigen als de bekende rode lap werkt. Als je het filmpje bekijkt, wordt dit naar mijn mening helemaal niet zo gebracht.
Greenie

Bericht door Greenie »

[QUOTE=Marsei;829097]Dat gezeik altijd. Lees nou eens goed wat Jolande over Terry Wahls schrijft. Je hoeft het niet eens te zijn met de stijl, maar inhoudelijk klopt het.[/QUOTE]

ik ben een nieuwkomer, ernstige verdenking door neuro op ms.
ik probeer dus hier wijzer te worden. Jij zegt dat het inhoudelijk klopt, maar wat dan? :???:

ik zie alleen maar dat men geïrriteerd op elkaar reageert, maar inhoudelijk wordt er juist helemaal niet wat uitgelegd/met argumenten gesproken.
Tenminste niet dat het voor mij duidelijk is
Marjan.

Bericht door Marjan. »

.
Marjan.

Bericht door Marjan. »

[QUOTE=Marsei;829566]

Dat je stelt dat het forum een plek voor persoonlijke ervaringen is en niet voor wetenschappelijk ondersteunde quotes, geeft mij het gevoel dat hier alleen persoonlijke ervaringen mogen. Dat vind ik pijnlijk...[/QUOTE]

Ook dit beweer ik niet....
Blom

Bericht door Blom »

Marjan ik lees vaak mee. Ik heb het helemaal met jou eens!
TvG

Bericht door TvG »

[QUOTE=Marsei;829566]Ik vind het belangrijk dat mensen die overwegen voedingsadviezen van iemand als Terry op te volgen, de juiste informatie hebben. Niet iedereen is in staat of heeft de tijd het zelf op te zoeken en de Engelstalige teksten te begrijpen. MS is een te klote ziekte; geef andere mensen ook die kans![/QUOTE]
Mee eens

[QUOTE=Marsei;829566]Het ging ook om hele wezenlijke informatie. Dat iemand corrigeert wanneer er iets geschreven wordt wat niet klopt is alleen maar goed, hoe buitenproportioneel de reacties van die persoon soms ook zijn. Maar blijkbaar ben ik de enige die er zo over denkt.[/QUOTE]
Nee dus

[QUOTE=Marsei;829566]Dat je stelt dat het forum een plek voor persoonlijke ervaringen is en niet voor wetenschappelijk ondersteunde quotes, geeft mij het gevoel dat hier alleen persoonlijke ervaringen mogen. Dat vind ik pijnlijk...[/QUOTE]
Natuurlijk allebei! en laat iedereen vooral vrij in wat ie post, een interessante link of een eigen verhaal ajb zeg.
Als er fout wordt geciteerd of geinterpreteerd lijkt het me zeer zinvol als dat wordt gecorrigeerd, dat is gedaan dus ik snap de ophef ook niet.
Als je iets tegen iemand hebt negeer of stuur een pm anders werk je zelf het hardst mee een topic om zeep te helpen...
Marjan.

Bericht door Marjan. »

Voor geintesresseerden in suiker- en glutenvrij eten:



[url]http://www.eetgoedvoeljegoed.com/[/url]

Ik heb een boekje besteld van haar Voedingstherapie receptenboek, eenvoudige en heerlijke recepten.


laat die pb-tjes maar komen!
Marsei

Bericht door Marsei »

[QUOTE=Greenie;829571]ik ben een nieuwkomer, ernstige verdenking door neuro op ms.
ik probeer dus hier wijzer te worden. Jij zegt dat het inhoudelijk klopt, maar wat dan? :???:

ik zie alleen maar dat men geïrriteerd op elkaar reageert, maar inhoudelijk wordt er juist helemaal niet wat uitgelegd/met argumenten gesproken.
Tenminste niet dat het voor mij duidelijk is[/QUOTE]
Wat klopt was dit gedeelte: [QUOTE]Wahls promoot overvoeding, dus de juiste nutrients in grote hoeveelheden[/QUOTE]
In [URL="http://www.msweb.nl/forum/showthread.php?t=29434"][U]dit topic[/U][/URL] kun je er meer informatie over vinden. Het dieet wordt in [URL="http://www.msweb.nl/forum/showpost.php? ... stcount=10"][U]dit bericht[/U][/URL] beschreven. Ik heb het boek besteld, er komt nog meer informatie.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp