Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

de juiste voeding en je geneest !

Alles omtrent voeding en supplementen
elroyv

Bericht door elroyv »

[QUOTE=Mario;828529]In de hieronder vermelde link wordt verteld wat je

moet eten om terug gezond te worden en verlost te zijn van multiple

sclerose. Het stoort me dat mensen dit verhaal blijven vertellen,

dat je door de juiste voeding geneest...



Luister en kijk....


[url]http://www.wimp.com/mindingmitochondria/[/url][/QUOTE]

Mario,

Enorm bedankt voor deze waardevolle informatie!
De hele wereld is opzoek naar een oplossing voor MS en jij hebt het gevonden!

Dat er nu niemad was die hier aan heeft gedacht zeg!

Namens ons allemaal! ENORM BEDANKT!
jossi

Bericht door jossi »

Voeding kan echt goed verbeteren. Terry Wahls is nou niet bepaald de enige bij wie andere (niet westerse) voeding goed geholpen heeft.
Alleen je moet echt drastisch veranderen, en wij zijn al zolang verslaafd dat dat bijna onmogelijk en zeer moeilijk is. Bovendien duurt het wel enige tijd (1 a 4 jaar) voordat er verbetering kan plaatsvinden. Ook is enerzijds voeding wel het belangrijkste, maar anderzijds niet het enige.

Jossi
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

[QUOTE=Mario;828529]Het stoort me dat mensen dit verhaal blijven vertellen, dat je door de juiste voeding geneest...
[/QUOTE]

Uhm... Elroyv... Ik geloof dat de ondertoon je is ontgaan...
elroyv

Bericht door elroyv »

[QUOTE=leeuwtje-nl;828873]Uhm... Elroyv... Ik geloof dat de ondertoon je is ontgaan...[/QUOTE]

Oeps, foutje, bedankt
Marcio213

PPMS

Bericht door Marcio213 »

PPMS

Hoi ik vraag me af of die dieet ook werkt als je PPMS diagnose hebt aangezien zij SPMS had daar heb je nog enkele herstel als je die grafieken moet geloven maasr die van mij is een afdalende skischans...:(

Als iemand meer info over die dieet heeft schema bijv zou ik die van een van jullie kunnen krijgen bij voorbaat dank.
Ditte/Astrid TB † okt. 2012

Bericht door Ditte/Astrid TB † okt. 2012 »

De enige manier om hier achter te komen is het gewoon proberen. je hebt het niet over medicijnen met ernstige bijwerkingen of zo. maar gewoon een andere manier van eten. Reken wel dat het tijd nodig heeft , je lichaam heeft de tijd nodig om dingen te herstellen. Ga dan eerder uit van jaren dan weken.

Ik zag een stappenplan, eerst de groente en nog wel glutenvrije granen en peulvruchten.
De volgende stap de granen weglaten, en de stap daaarna ook de peulvruchten.

Ik ben nu enkele weken bezig, maar omdat ik al jaren met voeding bezig was ben ik meteen bij de laatste stap begonnen. ik al al geen suikers, nauwelijks nog granen, en nauwelijks peulvruchten.

Ik eet dus 3 x per dag groente, uit iedere groep wat. Wel met ruim verzadigd vet(roomboter/ghee/kokosvet)

En grasgevoerd biologisch vlees/organvlees/vis
M&MS

Bericht door M&MS »

Och, als je het filmpje bekijkt gaat het niet alleen om MS, maar om tal van ziektes. Dus waarom PPMS niet?

Je kan ook in het filmpje een voedingadvies horen, maar denk erom, het is heel duur, want je moet echt in de reformzaak zijn.

Maar even iets anders.

PPMS is mogelijk een andere ziekte. In ieder geval reageren jullie niet op dezelfde medicijnen.

Maar als je in SP zit is de schade ook te groot, hoor. Daar genees je ook niet zomaar van.

Ik kan je maar 1 advies geven, hou voor alsnog je geld maar in je zak.
peanuts

Bericht door peanuts »

[COLOR="Blue"]@ Jootje

[/COLOR]

[QUOTE]Nee peanuts, mevr wahls was er helemaal niet vroeg bij, ze werd ernstig progressief en is in een zero gravity chair beland,

hoezo vroeg bij maar ga maar lekker door met je dikke duim we raken er al aan gewend [/QUOTE]

[COLOR="Blue"] goed lezen hoor lieverd ik had ``vroeg`` tussen aanhalingstekens geschreven ;)

ja in mijn ogen was mevrouw Wahls er vroeg bij,vroeg genoeg om ``snel```[in mijn ogen dan hé;) ] te kunnen,genezen.[/COLOR
Jolande

Bericht door Jolande »

[QUOTE=M&MS;828903]
Ik kan je maar 1 advies geven, hou voor alsnog je geld maar in je zak.[/QUOTE]

Kun je beter aan m&ms besteden :haha:
Luister niet naar dit soort achterlijke adviezen, vaak van degene die zelf elke vorm van discipline missen :cool:

Maar luister dan wel goed naar wat wahls te vertellen heeft en niet zoals sommigen geitenwollensokken hier die zelfs dat weer uit zijn verband weten te rukken en alles gaan overdrijven :moe:
peanuts

Bericht door peanuts »

[COLOR="Blue"]@ Jootje ons malootje,

ff voor de duidenlijkheid want ik respecteer dokter Wahls enorm
daar wil ik geen misverstanden over.

vind dat ze er gelukkig ``vroeg`` bij was .

daar bedoelde ik mee;
nog niet zo heel lang in een rolstoel:)

[/COLOR]
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp