Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

de juiste voeding en je geneest !

Alles omtrent voeding en supplementen
Leonard

Bericht door Leonard »

[QUOTE=Jolande;828561]Ja mario ook jij hebt mitochondrien :haha:
Waar ben je boos om? Dat je niet meer naar de mac mag?[/QUOTE]

wat is je doel? wie ben jij?
Leonard

Bericht door Leonard »

[QUOTE=Mario;828529]In de hieronder vermelde link wordt verteld wat je

moet eten om terug gezond te worden en verlost te zijn van multiple

sclerose. Het stoort me dat mensen dit verhaal blijven vertellen,

dat je door de juiste voeding geneest...



Luister en kijk....


[url]http://www.wimp.com/mindingmitochondria/[/url][/QUOTE]

ik denk ook dat dit waar is... en dat Terry Walsch zelf het beste bewijs is..
als je Dit Is MS! leest zie je ook het belang van gezonde voeding voor de mitochondria.
dit is niet veel anders dan wat Swank (met 340 personen over 34 jaar) en Jelinek (die zijn zaakjes ook voor elkaar heeft) beweren.
ik denk dat het eigenlijk gewoon een pleidooi is voor gezond en gevarieerd eten, niet te veel vet, geen suiker, misschien wat extra vit (B) en mineralen..
Jolande

Bericht door Jolande »

[QUOTE=Leonard;829066]ik denk ook dat dit waar is... en dat Terry Walsch zelf het beste bewijs is..
als je Dit Is MS! leest zie je ook het belang van gezonde voeding voor de mitochondria.
dit is niet veel anders dan wat Swank (met 340 personen over 34 jaar) en Jelinek (die zijn zaakjes ook voor elkaar heeft) beweren.
ik denk dat het eigenlijk gewoon een pleidooi is voor gezond en gevarieerd eten, niet te veel vet, geen suiker, misschien wat extra vit (B) en mineralen..[/QUOTE]

Nee Leonard dat is totaal niet de filosofie van Wahls.
Enne wat mijn doel is? Opmerkzaam zijn als mensen uit hun dikke duim zuigen want ook hier sla je de plank weer volledig mis. :cool:
Wahls promoot overvoeding, dus de juiste nutrients in grote hoeveelheden, het tegenovergestelde dus weer wat jij weer beweert. Goed lezen aub!
Leonard

Bericht door Leonard »

[QUOTE=Jolande;829070]Nee Leonard dat is totaal niet de filosofie van Wahls.
Enne wat mijn doel is? Opmerkzaam zijn als mensen uit hun dikke duim zuigen want ook hier sla je de plank weer volledig mis. :cool:
Wahls promoot overvoeding, dus de juiste nutrients in grote hoeveelheden, het tegenovergestelde dus weer wat jij weer beweert. Goed lezen aub![/QUOTE]

laten we daar maar over ophouden want zo doorgaan heeft niet veel zin.

ik stoor me met name aan de derde posting van dit lijntje. de stijl is anders dan gewoon, het is disruptive. die posting heeft een ander doel. de moderators zouden je moeten blokkeren..
Jolande

Bericht door Jolande »

Ja Leonard l#l er maar weer overheen als blijkt dat je mis zit, kinderachtig hoor!
En over mijn reactie naar mario, uhhhh nee ik weet echt niet waarom hij pissed is, het enige wat ik me kan bedenken is dat hij een streng voedingsregime niet ziet zitten, want voor de rest zegt DOKTER Wahls alleen maar waarheden over onze mitochondrien...... :cool:
Leonard

Bericht door Leonard »

[QUOTE=Jolande;829077]Ja Leonard l#l er maar weer overheen als blijkt dat je mis zit, kinderachtig hoor!
En over mijn reactie naar mario, uhhhh nee ik weet echt niet waarom hij pissed is, het enige wat ik me kan bedenken is dat hij een streng voedingsregime niet ziet zitten, want voor de rest zegt DOKTER Wahls alleen maar waarheden over onze mitochondrien...... :cool:[/QUOTE]

je draait om de pot heen. de intentie van je eerste posting op dit lijntje is niet eerlijk... op het Amerikaanse web hebben ze hier een naam voor, een mol of zoiets. ik denk dat jij daar ook bij hoort..
Jolande

Bericht door Jolande »

:moe:
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Toch jammer dat geblokkeerde personen in de quotes dan weer wel te lezen zijn... :moe:
Marsei

Bericht door Marsei »

Dat gezeik altijd. Lees nou eens goed wat Jolande over Terry Wahls schrijft. Je hoeft het niet eens te zijn met de stijl, maar inhoudelijk klopt het.
Robbie

Bericht door Robbie »

Kan wel zijn Marsel, JoJo kan nuttige bijdragen geven maar dat gedrag alsof ze 30 dagen per maand ongesteld is gaat toch erg veel mensen de keel uithangen.

Dat maakt het nut van haar bijdragen wat mij betreft waardeloos:moe::moe:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp