Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Jelinek en Swank dieet

Alles omtrent voeding en supplementen
dientje

Bericht door dientje »

wat mag je eigenlijk allemaal drinken :???:
Mobile

Bericht door Mobile »

Ik drink cafeïnevrije koffie, biologische of groene thee, smoothies, water en een glaasje wijn op z'n tijd.....
dientje

Bericht door dientje »

oke, ik moet ook meer water leren drinken....:D
Zonnetje79

Opnieuw beginnen

Bericht door Zonnetje79 »

Opnieuw beginnen

Ik ga maar weer eens opnieuw beginnen.

Met name het engels talige is het een klein dingetje.. en oja.. zit niet op Facebook.

Maar ik heb nog wel wat liggen van lang geleden zodat ik weet wat ik wel en niet mag eten.

Ik ga ervoor!!!
Mobile

Bericht door Mobile »

Goed om te horen!💪🏻

Jammer dat je geen FB hebt. Er zijn genoeg mensen in de groep die er speciaal FB voor aangemaakt hebben. Je wordt geïnspireerd door elkaar en de heerlijkste en vooral makkelijke recepten komen voorbij. Er staat ook een Nederlandse vertaling van het eerste boek online!

Succes!
Zonnetje79

Bericht door Zonnetje79 »

O nice. Misschien moet ik me toch eens aanmelden.

Ik heb nog een uitleg liggen van iemand van hier.

Daar kom ik ook al een eind mee

Ik eet al redelijk op de juiste manier .

Gelukkig gaat meditatie me ook goed af. Hoort bij mijn leefwijze:D
Mobile

Bericht door Mobile »

Heb je het tweede boek al? En ff goed de Australische website bekijken. Er zijn toch wel wat dingen veranderd tov het eerste boek....
Zonnetje79

Bericht door Zonnetje79 »

O echt waar.. ik heb denk ik versie 1.

Wat is de grootse verandering dat je weet?
Mobile

Bericht door Mobile »

Oef, dat weet ik zo 1,2,3 niet....Ik zit hier zo in, nu. Denk dat je iets meer mag.

Bakken in olie in de oven met extra vierge olijfolie op max 180 graden bijv. Weet niet of dat eerst mocht....
Zonnetje79

Bericht door Zonnetje79 »

Wel knap hoor dat je er " zo " in zit.. hoe heb je dat aangepakt?

Of ben je zo goed in engels hahaha
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp