Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

gevaren van soja

Alles omtrent voeding en supplementen
Jolande

Bericht door Jolande »

[QUOTE=Saskia18;831199]Ik vraag mij af, waarom mensen überhaupt melk willen drinken. Moedermelk zie ik als natuurlijke en essentiële voeding voor baby's.[/QUOTE]

Een waarheid als een koe! ;)
Snap ook werkelijk niet hoe mensen die zeggen goed op hun voeding te letten koeienmelk drinken vol met dierlijk vet, alle zuivel wordt niet voor niks verboden door vele voedingswijsgeren :cool:
Of lagen hun voorouders wel onder moeder koe te lurken? Zijn daar beelden van? :haha:
Billy

Bericht door Billy »

Dat was dus voor mij ook één van de redenen om over te gaan op sojamelk.

Waarom dan toch nog een melk? Ben cornflakes verslaafd :D.
Jolande

Bericht door Jolande »

Notenmelk een alternatief misschien?
Billy

Bericht door Billy »

Bestaat dat echt :???:

Maar ik heb geen problemen met soja :). En dat is qua prijs ook net te doen :cool:.
ilse

Bericht door ilse »

Ik heb pas amandelmelk gemaakt en dat zijn volgens mij ook noten. :cool:

Het kan ook van cashewnoten, maar dat vond ik zonde van de cashewnoten. ;)
Billy

Bericht door Billy »

:haha:
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Ilse, van veel cashewnoten eten kan je DRONKEN worden, schijnt iets in te zitten wat dat veroorzaakt:D

Wat zou dat als melk doen:???:
Billy

Bericht door Billy »

Lekkere borrel :D
ilse

Bericht door ilse »

Aha, nu weet ik waarom ik cashewnoten zo lekker vind. ;)
Saskia18

Bericht door Saskia18 »

Loesepoes,

Waar haal je deze wijsheid vandaan? Dit impliceert, dat je nooit meer iets voor bij de borrel hoeft te kopen :haha:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp