Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

UZA en UA testen revolutionaire behandeling tegen multiple sclerose

Alles omtrent voeding en supplementen
4tux

UZA en UA testen revolutionaire behandeling tegen multiple sclerose

Bericht door 4tux »

Een wereldprimeur in het onderzoek naar de ziekte multiple sclerose (MS). Onderzoekers van het UZA en de UA gaan een behandeling testen die de ziekte kan stoppen. MS is een aandoening van het centrale zenuwstelsel. De nieuwe behandeling die getest zal worden, zou dus de eerste behandeling zijn die de ziekte ook kan stoppen.

Bron & video: [url]http://www.gva.be/cnt/dmf20170601_02907 ... en-stoppen[/url]
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Het zoveelste mooie bericht maar de tijd zal het leren. Ik ben nu 62 en over 10 jaar pas op de markt is voor mij veel te laat.

We gaan de ontwikkelingen volgen en het is te hopen dat dit echt een manier is om deze ziekte te stoppen.
Robbie

Bericht door Robbie »

Interessant, maar waar lees jij 'stoppen'? Ah, inhet filmpje zegt ze het...

[QUOTE]Voor de therapie worden immuuncellen van de patiënt geïsoleerd en behandeld met een hoge dosis vitamine D. Daarna worden de cellen opgeladen met eiwitten uit de hersenen en vervolgens worden ze terug in het lichaam gespoten, waar ze [B]het afweersysteem waarschijnlijk zullen temperen[/B]. De eerste resultaten worden verwacht over een halfjaar.[/QUOTE]

Weet dat Alfa Beta Crystalline van Hans van Noort in fase I/II trials zeer succesvol is en MS hoogstwaarschijlijk echt stopt. Farmacie wil geen fase III sponsoren omdat zij RRMS als 'opgelost' zien. Ik denk dat ze geen oplossing willen, maar symptoombestrijden....
dientje

Bericht door dientje »

herstellen zou ook leuk zijn....:D
1207

Bericht door 1207 »

[QUOTE=dientje;1083773]herstellen zou ook leuk zijn....:D[/QUOTE]

in een huis kun je nieuwe elektriciteit leggen, wanneer zal dat in een mens kunnen?
Misschien door een Pool in het Zwart, spaart een paar Euro's

edit
bij mij mag 'm ook ineens de loodgieterij vervangen :)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp