Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

LDN tesamen met Copaxone?

Alles omtrent voeding en supplementen
angela67

LDN tesamen met Copaxone?

Bericht door angela67 »

Goedemorgen!

Ik stel hier deze vraag maar weet niet zeker of het al eens voorbij gekomen is. Mocht dat zo zijn schroom dan niet om mijn topic te verplaatsen.

Ik gebruik nu een paar jaar LDN (2,5 mg capsules) maar zit erg te twijfelen of ik toch niet een remmer moet gaan gebruiken.

De LDN zorgt ervoor dat ik zo'n 30% meer energie heb en dat wil ik graag zo houden. Dus stop er liever niet mee.

Nu dacht ik dat ik ooit ergens gelezen had dat alleen Copaxone tesamen met LDN gebruikt kan worden?

Kan het op internet nergens terugvinden dus hoop dat iemand hier wat meer kan vertellen.

Fijne dag iedereen!
Effi

Bericht door Effi »

Yes, dat klopt! LDN kan samen met Copaxone worden genomen (doe ik ook). En ik heb ook begrepen dat Copaxone het enige MS-medicijn is dat samen mag worden gebruikt met LDN.

P.S. Denk dat je 2.5mg bedoelt en geen 25 mg?
angela67

Bericht door angela67 »

Oh haha zal het snel aanpassen want het is inderdaad 2,5 mg :D

Maar dan zat ik toch goed, wist dat ik het een keer gelezen had.

Dank je wel voor je reactie!!:bedankt:
Effi

Bericht door Effi »

:)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp