Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

ccsvi

Alles omtrent voeding en supplementen
zeiler

Bericht door zeiler »

Klick, jij laat erg goed zien WAAROM die tracking hier van Marsei geen enkele zin heeft en dus nogal waardeloos is; de gebruikers moeten het zelf invullen en helaas denkt men niet zelf maar praat vooral anderen na! Jammer, maar mssers zijn ook maar mensen. toedeloe
zeiler

Bericht door zeiler »

Hahaha, Tuurlijk, dat is het; ccsvi ontwikkelt zich en die Italiaan houdt dat natuurlijk niet allemaal bij. Logisch dus, Robbie, dat je dan naar Spanje gaat, of zou ook dat misschien niet helemaal waar zijn en blijf je gewoon lekker in Capelle zitten. Je bent per slotte niet voor niets een notoire leugenaar!
Robbie

Bericht door Robbie »

[QUOTE=zeiler;1087466]Hahaha, Tuurlijk, dat is het; ccsvi ontwikkelt zich en die Italiaan houdt dat natuurlijk niet allemaal bij. Logisch dus, Robbie, dat je dan naar Spanje gaat, of zou ook dat misschien niet helemaal waar zijn en blijf je gewoon lekker in Capelle zitten. Je bent per slotte niet voor niets een notoire leugenaar![/QUOTE]
Joh, jij bent mijn grootste.fan..jij zet toch alles in je plakboek :cool:
Robbie

Bericht door Robbie »

Zo,genoeg gelachen, nu weer serieus en respect àub
Patricia H

Bericht door Patricia H »

inderdaad. Laat die Zeiler toch, komt toch niks zinnigs uit.

Terug naar topic
timojr

Bericht door timojr »

[QUOTE=Robbie;1087502]Zo,genoeg gelachen, nu weer serieus en respect àub[/QUOTE]
Wat een gezeur van die zeiler
ik stel een vraag en dan krijg je zulke antwoorden daar vroeg ik helemaal niet naar
Gewoon negeren dan is het niet leuk meer
Robbie heb jij de behandeling ook laten doen
Er zijn veel recenties en op YouTube ook filmpjes maar aangezien ik niet goed heb opgelet bij engelse les snap ik er niet veel van:???:
Robbie

Bericht door Robbie »

Ja, ik ben 3 keer gedottterd.
timojr

Bericht door timojr »

[QUOTE=Robbie;1087556]Ja, ik ben 3 keer gedottterd.[/QUOTE]

Zo 3x en nu ga je toch voor hsct
zeiler

Bericht door zeiler »

3x gedotterd en nog steeds kreupel/geen enkele vooruitgang. Zou het dan mischien toch niet zo werken? Gek, ongeveer 67% van alle 'gedotterden' ervaart (grote) verbetering(en). Toch, of toch niet helemaal?
Robbie

Bericht door Robbie »

[QUOTE=timojr;1087557]Zo 3x en nu ga je toch voor hsct[/QUOTE]

Ja, mentaal heeft het dotteren mij veel verbetering gebracht, na de 1e keer in Polen.Fysiek ging ik 6 weken met sprongen vooruit, lopen/ballans....toen iineens...weg.

De 2e keer was meer nakijken, de 3e keer bij dr Sclafani was de meest uitgebreide, daarna waren de tremoren weg die echter weer terugkwamen.

Het lijkt er sterk op dat de beste resultaten behaald worden als je kort (<2 jaar) na diagnose wordt behandeld. In Polen had ik al 6 jaar ms.

Ik hoop dat hsct mijn ms stilzet...
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp