Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

ccsvi

Alles omtrent voeding en supplementen
zeiler

Bericht door zeiler »

Dat hoop ik voor jou ook Robbie. Wel wil ik nog benadrukken dat het nut van deze site vooral ligt in het objectief en ongesensureerd vertellen van iemands' bevinden van een behandeling. Alleen dan heeft deze site zin?
timojr

Bericht door timojr »

Pff pittig hoor
Heb je al een datum?
Marsei

Bericht door Marsei »

[QUOTE=Robbie;1087559]Het lijkt er sterk op dat de beste resultaten behaald worden als je kort (<2 jaar) na diagnose wordt behandeld.
[/QUOTE]

Of langer maar met nog niet al te veel beperkingen. Toch zijn er ook verhalen bekend van mensen die het verpleeghuis uit zijn gekomen of die na jaren bedlegerig zijn weer mobiel werden. Dit zijn alleen wel de uitzonderlijke gevallen.

timojr, laat maar weten als je vragen hebt.
timojr

Bericht door timojr »

[QUOTE=Marsei;1087563]Of langer maar met nog niet al te veel beperkingen. Toch zijn er ook verhalen bekend van mensen die het verpleeghuis uit zijn gekomen of die na jaren bedlegerig zijn weer mobiel werden. Dit zijn alleen wel de uitzonderlijke gevallen.

timojr, laat maar weten als je vragen hebt.[/QUOTE]

Als ik zo jouw kennis lees hebben wij al contact gehad via messenger
Marsei

Bericht door Marsei »

Zou kunnen :)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp