Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Hoe ik afkwam van de belangrijkste MS-klachten

Alles omtrent voeding en supplementen
Suzan

Bericht door Suzan »

Euhm. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er hier iets gepromoot wordt wat een hoop geld kan kosten... :cool:
Annemarie 1958

Bericht door Annemarie 1958 »

Susan, dat was ook mijn eerste gedachte,
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

[QUOTE=Parambir Singh;1088160]Wat ik promoot is hoe ik van mijn klachten afkwam. Indien je geld (mits voorradig) belangrijker vind dan je eigen gezondheid ligt daar voor jou waarschijnlijk een groot obstakel.[/QUOTE]
Bah! :boos:
-Kim-

Bericht door -Kim- »

De topictitel is 'hoe ik afkwam van de belangrijkste MS-klachten' maar in je verhaal schrijf je wel duidelijk dat er geen MS werd ontdekt. Daar volg ik niet... Jouw klachten komen hoogstwaarschijnlijk dus van iets totaal anders dan MS.

In welke mate ons dit verhaal dan gaat helpen (want de grote meerderheid zijn hier wél MS-patienten) dat begrijp ik niet.
MS is niet te genezen met een vitamientje, helaas.

En de opmerking over het geld is inderdaad echt bah!
Hiermee maak je zelf duidelijk dat het om reclame gaat.
Hamartia

Bericht door Hamartia »

Je had een klacht.

Het was geen MS.

De klacht is weg.

Nou en? Wat heb ik daaraan?
Ik heb namelijk wel MS, jij gelukkig niet.

Tip: Eerst nadenken
Ik heb er ook geen zin meer in, .......in MS. Maar dat is wel mijn realiteit, niet de jouwe. Dat jij geïrriteerd raakt door onze reacties is peanuts met wat wij dagelijks moeten incasseren. Het zou fijn zijn als je je dat realiseert...
1207

Bericht door 1207 »

[QUOTE=Parambir Singh;1088144]In mei 2014 werd me door een neuroloog verteld dat ik zeer waarschijnlijk MS had. (...) hier dus geen bewijs van MS. Daarna nog congnitieve tests gedaan, ook hier geen sprake van MS.[/QUOTE]
conclusie je hebt geen ms

[QUOTE]Ik besloot DHEA (bijnierschorshormoon) en vitamine D3 (5000 ie) te gaan slikken. Ik had vlak ervoor bloedonderzoek laten doen, en er kwam uit dat ik hier tekort aan had.[/QUOTE]
wie heet opdracht tot dat onderzoek gegeven? wie heeft de resultaten geïnterpreteerd, ...
mijn bloed, ik ben niet de enige, wordt alle x aantal maanden gecontroleerd en de term DHEA heb ik nog nooit gehoord


[QUOTE]Enkele maanden later waren de ergste symptomen weg. [/QUOTE] oorzakelijk verband?
bij een ms opstoot kun je ff blind zijn en 3 dagen alter weer zien. wie in de tussentijd sloten trappist heeft gedronken zou kunnen beweren dat een Grimbergen ...

ff gegoocheld
[url]https://myocafe.spierziekten.nl/gesprek ... s-therapie[/url]
na 1,5u kine hebben mijn benen er zelden zin in maar mentaal fit

hier kun je dus lezen dat jouw therapie blijkbaar ook allerlei vormen van kanker geneest, hepatitis c, ms, ...

op je website zie ik geen prijzen staan, geen fatsoenlijke uitleg,...
de resultaten is zuiver anekdotische bewijsvoering. ik heb een klant maar er staat niet bij dat het eigenlijk de buur vd zus vd schoonbroer vd tante is

allemaal alarmbellen dat het hier zuivere oplichting betreft. de doelgroep zijn zieken en dit is een klassieker om financieel gewin te halen uit hun wanhoop.

maar zoals altijd, 999 weten dat het bedrog is maar 1 slachtoffer volstaat om er een paar duizend euro uit te slaan
Sharon

Bericht door Sharon »

In verband met promotie van dure behandelen En dergelijke is dit topic gesloten.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp