Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Onderzoek Antwerpen: voorlopers dendritische cellen behandelen met vitamine D

Alles omtrent voeding en supplementen
Klick

Bericht door Klick »

thnx
ik zie hierin ook de toekomst :D
en hoop dat de ontwikkeling snel gaat
Köln1985

Bericht door Köln1985 »

Weer een hele andere aanpak maar tot nu toe hoopgevend 🤞
1207

Bericht door 1207 »

[QUOTE=Köln1985;1093623]Weer een hele andere aanpak maar tot nu toe hoopgevend 🤞[/QUOTE]

na veel wind gemaakt te hebben is m'n nieuwe carrière als proefkonijn voorlopig voorbij.

mijn bloed is in de proefbuizen, redelijk onverwacht blijkbaar, niet voor alle veiligheidstesten geslaagd.
er volgt dus voorlopig geen toediening vh vaccin
Klick

Bericht door Klick »

weet je ook waarom?
waar testen ze op voordat je het vaccin kan krijgen?
is er een mogenlijkheid dat je later alsnog geschikt bent? of is het iets blijvends?

sorry als ik teveel vragen stel, vind het heel jammer voor je :(, ik verwacht veel van dit onderzoek..
1207

Bericht door 1207 »

[QUOTE=Klick;1094590]weet je ook waarom?[/QUOTE]
er zijn 3 belangrijke veiligheidscriteria en op eentje viel ik af. Weliswaar in de proefbuis maar voldoende om het risico niet te nemen, waarom moeten ze onderzoeken.

Volgende week afgesproken voor een nabespreking
Klick

Bericht door Klick »

wel goed dat ze nabespreking doen.. kun je je vragen kwijt
1207

Bericht door 1207 »

[QUOTE=Klick;1094607]wel goed dat ze nabespreking doen.. kun je je vragen kwijt[/QUOTE]

zoal ik zei
zeer strenge criteria en daarop viel ik af. het kan zijn dat ik later terug kan inpikken, ten vroegste half jaar.

ik mag nu aan de ocrelimuzab, goed geschreven hoop ik?
heb een rits nieuwe mooie vlekjes, wou nog vragen of we er een rorschachtest van konden maken.

infoblad was heerlijk
een nieuw medicament voor ppms, ik citeer echt letterlijk, voor schrijnende gevallen :). binnen een maand aan het infuus
Miss J

Bericht door Miss J »

1207 Kun je iets meer duidelijkheid geven?
Waarom moest je precies stoppen? te veel witte bloedcellen?
1207

Bericht door 1207 »

[QUOTE=Miss J;1094949]1207 Kun je iets meer duidelijkheid geven?
Waarom moest je precies stoppen? te veel witte bloedcellen?[/QUOTE]

geen idee
3 à 4 veiligheidscriteria waar je een bepaald niveau moest halen, 70/100, bij eentje haalde ik dat niveau niet dus geen deelname

meer weet ik niet, buiten dat ik mijn MRI-beeldje ondertussen een kerstboom is :

mijne cholesterol is wel goed :)
Miss J

Bericht door Miss J »

Criteria? Bepaald niveau? Vaag!
Patienten anno 2017 mogen best wat mondiger zijn van mij ;)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp