Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

B6 te hoog

Alles omtrent voeding en supplementen
Marsei

Bericht door Marsei »

Super!
Klick

Bericht door Klick »

wauw! het is zo goed om buiten te zijn :cool:
Sylvia1

Bericht door Sylvia1 »

Zeker, Klick. Ben zo blij dat ik dat weer kan. Al is het maar honderd meter. Nu verder opbouwen. Hoop dat dat nu wel lukt.
Klick

Bericht door Klick »

iedere dag een stapje meer.. net 1 stap te ver.. dat is wat ik doe en voel me er goed bij.
soms vergis ik me in de afstand, dan is mn batterij kleiner dan verwacht.. maar meestal gaat het goed :D
Sylvia1

Bericht door Sylvia1 »

Komt me heel bekend voor uit het verleden, Klick. :D
Sylvia1

Bericht door Sylvia1 »

Ik denk dat ik ook B3 ga slikken. Mijn dikke tong met tandafdrukken heb ik nog steeds. Dat kan zowel door een B2- als een B3-tekort komen.

B2 slik ik nu een maand en brengt dus kennelijk geen verbetering wat dit betreft.

Ik slik Coimbra's supplementen nu allemaal een maand en de resultaten zijn veelbelovend. Ik voel me veel beter dan daarvoor en de stijgende lijn houdt aan. Heb helaas wel een lange weg te gaan met revalideren.
Klick

Bericht door Klick »

goed te horen dat de stijgende lijn doorzet. Je maakt me wel nieuwsgierig..welke supplementen gebruik je? en welke dosis?
of heb ik je dat al eens gevraagd?

ik heb een chaos dag.. chaos in mn hoofd.. er zit haast geen logica in :haha::ogen: en mn geheugen is ff slecht
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

[QUOTE=Sylvia1;1094028] Mijn dikke tong met tandafdrukken heb ik nog steeds. Dat kan zowel door een B2- als een B3-tekort komen.
[/QUOTE]

Je bedoelt dat je tandafdrukken ziet in de zijkanten van je tong? Vanuit de Chinese leer wijst dat op een verzwakte miltmeridiaan.
Sylvia1

Bericht door Sylvia1 »

Klopt, dat bedoel ik. Wat is een verzwakte miltmeridiaan?
Sylvia1

Bericht door Sylvia1 »

Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp