Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

CCSVI - 9

Alles omtrent voeding en supplementen
BurnOut

Bericht door BurnOut »

[QUOTE][/QUOTE][QUOTE=Jolande;911854]Mijn laatste reactie aan ongelovige harry :moe:
Als je goed had gelezen ben ik na de diagnose zeer succesvol behandeld, dus ja ik zocht net zolang totdat er iets gevonden werd..... Slaap lekker :ogen:[/QUOTE]

Spijtig te moeten lezen dat dit je laatste reactie is aan mijn zijde.
Ik wilde, zoals gezegd, niet persoonlijk worden, maar ik wil wel een degelijke discussie voeren.

Als ieder aangedragen argument vervolgens onbeantwoordt blijft en de reactie vervolgens hetgeen hierboven is kan ik daar natuurlijk weinig tegen inbrengen.

Voor jouw informatie: mijn naam is in het echt geen Harry en ik dacht dat ik toch redelijk beleefd was gebleven in mijn reacties.

Mensen afserveren met "ongelovige harry" doe je maar bij je vrienden en familie.

Wil gewoon begrijpen wat er allemaal gezegd wordt. Zo simpel is het!

[QUOTE]Het is niet zozeer een kwestie van de één heeft gelijk en de ander ongelijk. De 100 procent score van Zamboni heeft daarna niemand meer gehaald, maar daarmee is CCSVI niet van het toneel verdwenen.

Er zijn heel veel onderzoeken gedaan (en er lopen er ook nog steeds veel) en de uitkomsten zijn heel verschillend. Een correlatie tussen CCSVI en MS is nu wel aangetoond, maar hoe je dat moet interpreteren, hoe je het moet behandelen en hoe je het moet meten, daar is nog veel onduidelijkheid over.[/QUOTE]

Ben zeker blij dat het nog niet van het toneel is verdwenen. In alles zit mijn inziens een kern van waarheid. Wil er alleen meer van begrijpen.

Ik zit dan ook met vragen als:
Voorkomen we MS door vroegtijdig CCSVI te voorkomen?
Behandelen we MS door CCSVI te behandelen?

:???: ik begrijp er niet zoveel meer van.

zoals gezegd, ik had het gewoon bij lezen moeten houden.

was me een genoegen,

Gr

BurnOut
BurnOut

Bericht door BurnOut »

[QUOTE=Robbie;911859]Maar je hebt ervaring in Ngein; ik ergens anders.
De Doppler daar duurde ruim anderhalf uur, waarbij diverse referentiepunten op de huid gezet werden om het verschil in flow te kunnen bepalen. Wat mij opviel was de weinige druk die uitgeoefend werd en de traagheid van bewegen
Hoe was dat in Ngein?

Bij behandeling bleek inderdaad dat er een vernauwing en een septum (schotje in de ader) te zitten.
Jammer in Ngein is dat ze er geen angiografie hebben gedaan om echt te kijken..Doppler is en blijft indicatief, erg beïnvloedbaar dor de operator[/QUOTE]

Kan natuurlijk niet praten uit ervaring het was mijn vriendin die werd onderzocht.
Zijn er een tijdje zoet geweest. Het is even gelden, maar ik denk dat we zo'n 1,5 tot 2 uur binnen zijn geweest.

Bijde zijden op diverse punten doorgemeten, zitten en liggend. En over een bepaalde lengte.

Konden goed meekijken en diegene die de leiding had kon het e.e.a. vertellen over wat ze bij zamboni hadden geleerd.

Ik ben niet zo in de medische termen. Maar ik ga er voor mijn gemoedsrust vanuit, en zo voelde het ook, dat deze artsen wisten waar ze bezig waren.

t.a.v. van jouw opmerking over je hand in het vuur steken. Natuurlijk niet. maar ik ben nog niet zover om te zeggen dat we door ga tot ze het gevonden hebben (dit blijft trouwens aan mijn vriendin).

Resultaten na behandeling zijn er ook niet na om direct op het vliegtuig naar polen te stappen:p

Dank voor de hernieuwde en ietswat relaxtere uitleg.
TvG

Bericht door TvG »

[QUOTE=Jolande;911805]Ik had een overduidelijke ccsvi-ms, geangioot, en free of symptoms :)[/QUOTE]

[QUOTE=BurnOut;911850]En waarom twijfel je niet aan die artsen. Wellicht wilde zij alleen maar aan je verdienen, zeker als ik lees dat er flinke bedragen betaald moeten worden om behandeld te worden. (als we toch in de twijfelmodus zitten)[/QUOTE]

[QUOTE=Jolande;911854]Als je goed had gelezen ben ik na de diagnose zeer succesvol behandeld[/QUOTE]

[QUOTE=BurnOut;911866]Als ieder aangedragen argument vervolgens onbeantwoordt blijft[/QUOTE]
Volgens mij heb je Jolande's antwoord niet goed gelezen en ja dan wordt een 'degelijke discussie' erg lastig... Goed lezen aub dat scheelt weer 20 warrige posts... :cool:
Jolande

Bericht door Jolande »

Amen :stil: :)
Sebastiaan

Bericht door Sebastiaan »

[QUOTE]Ik zit dan ook met vragen als:
Voorkomen we MS door vroegtijdig CCSVI te voorkomen?
Behandelen we MS door CCSVI te behandelen?

ik begrijp er niet zoveel meer van.[/QUOTE]

Dat weten we dus niet. In eerste instantie leek het er op dat CCSVI de MS zou veroorzaken, althans dat was de theorie van Zamboni. Maar de onderzoeken van BNAC wijzen er meer op dat CCSVI een gevolg is van MS. Dus voorkomen, zeker niet.

Er is ook nog het probleem van restenose, waarbij de aderen na de behandeling toch weer dichtgaan bij sommige patiënten. En dat de positieve effecten niet altijd blijvend zijn. Hoewel dat laatste zeker niet bij iedereen het geval is, kijk maar naar de cijfers op CCSVI-tracking.
TvG

Bericht door TvG »

[QUOTE=Sebastiaan;911874]Dus voorkomen, zeker niet.[/QUOTE]
Niets is nog zeker, dus ook dit niet

[QUOTE=Sebastiaan;911874]kijk maar naar de cijfers op CCSVI-tracking.[/QUOTE]
[URL="http://www.ccsvi-tracking.com"][U]CCSVI-tracking.com[/U][/URL] :)
zeiler

Bericht door zeiler »

Burnout, voor het geval je het nog niet weet; Jolande heeft geen vrienden, en inmiddels zul je ook wel begrijpen waarom dat zo is.
En Jolande jij vond het nodig om iets te zeggen over mijn bezwaren tegen RR, of hAd je het eigenlijk over jouw bezwaren tegen Leonard? Het lijkt er zo erg op, verwarrend allemaal
BurnOut

Bericht door BurnOut »

[QUOTE=Achterlijk;911879]Burnout, voor het geval je het nog niet weet; Jolande heeft geen vrienden, en inmiddels zul je ook wel begrijpen waarom dat zo is.
En Jolande jij vond het nodig om iets te zeggen over mijn bezwaren tegen RR, of hAd je het eigenlijk over jouw bezwaren tegen Leonard? Het lijkt er zo erg op, verwarrend allemaal[/QUOTE]

Hoi Achterlijk,

Kan nog niet echt meegaan in jouw gedachtengang.

Er zijn hier een aantal personen die zich dusdanig hebben onderlegd mbt tot dit onderwerp dat het voor een leek als mij lastig is om simpele antwoorden te krijgen.

Mijn eerste reactie was gericht op de opmerking dat CCSVI van het toneel zou verdwijnen.

Al enige tijd lees ik hier mee, en kreeg het gevoel dat door een aantal mensen stevig wordt vastgehouden aan bepaalde inzichten in behandelmethoden van MS.

Als leek verbaasd het me zo er dan weinig ruimte openblijft om nuchter naar de zaak te kijken. Maar zoals ik zeg, ik blijf een leek.

Ik ken de mensen hier niet en Jolande komt op mij over als iemand die blijkbaar bekend is in de wereld van de ziekenhuizen en ik heb zo'n vermoeden dat ze zelf in een ziekenhuis werkt ofzo. (niet lullig bedoeld)

Als dat zo is dan is het niveau waarop hier over dit onderwerp wordt gesproken niets voor mij. Ik ben op zoek naar simpele antwoorden en niet perse naar het gelijk krijgen.

Berichten hier zijn nogal tegenstrijdig en worden overschaduwd door vaste gasten die veel meer kennis hebben.

CCSVI hoort bij MS, maar niet bij alle MS typen en als het dan niet helemaal aansluit maken we er gewoon een MS type bij:???:
zo raak ik het spoor bijster

Toen mijn vriendin net de diagnose kreeg heb ik me wild gezocht naar antwoorden op vragen die je nog niet moet stellen. Nu het allemaal is bedaard sta ik open voor verschillende inzichten als het gaat om de mogelijke behandeling.

CCSVI is voor mijn vriendin en neuroloog een serieus onderwerp geweest en dit is ook serieus opgepakt.

Het feit dat het bij haar niet gevonden is wordt hier wegezet onder de noemer: Het onderzoek is door onkundige mensen gedaan.

Er blijft dan weinig over om over te praten als de deskundigheid van artsen (neurologen,radiologen) in twijfel wordt getrokken.

Jolande is behandeld in het buitenland en heeft daar goed resultaten mee bereikt. dat is het tegenargument. Ja dan blijft er weinig over behalve dan te zeggen dat ik blij voor haar bent.:)

Het antwoordt van robbie is voor mij helder en sussend:
Weet niet zo goed wat jouw verstandhouding met hem is :p

gr

BurnOut
cor

Bericht door cor »

Jeetje.....kan dat gezever hier nou eens afgelopen zijn ?? :boos:
En graag gewoon "normale" reacties (pos. of neg.) over CCSVI

Bedankt alvast :cool:
Marsei

Rechtszaak

Bericht door Marsei »

Rechtszaak

[URL="http://mediterranews.org/2013/05/sclero ... eurologia/"][U]Rechtszaak in Italie[/U][/URL]

Van FB: two neurologists fighting...Giancarrlo COMI and SALVI...COMI called Salvi a pervert...on national T.V...Salvi brought him to court !!....
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp