Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Kefir

Alles omtrent voeding en supplementen
Klick

Bericht door Klick »

mark en vlinder009
bedankt voor jullie reacties.
ik ga me er verder in verdiepen en kijken waar ik goede waterkefir kan kopen
vlinder009

Bericht door vlinder009 »

Klick, op marktplaats kun je het al heel goedkoop, alleen voor de verzendkosten krijgen (zo heb ik het gekregen) en op Facebook is er ook een groep waar kefirkorrels worden aangeboden.

Zelf heb ik momenteel nog niet genoeg om weg te geven, ben druk aan het 'kweken', anders mocht je van mij wel wat hebben.

Suc6!
Klick

Bericht door Klick »

👍🙂
vlinder009

Bericht door vlinder009 »

Heb je nog kefir gekregen?
Klick

Bericht door Klick »

nog niet.. ik merk dat ik het steeds vergeet dan weer zoek..
ik wil het zeker proberen, ben nog wel steeds nieuwsgierig :D
en ik heb die melkkefir van de supermarkt al getest
al neem ik liever geen melk..
Mulder's Girl

Bericht door Mulder's Girl »

Kefir vd supermarkt zou ik persoonlijk niet op vertrouwen. Vaak wordt het niet eens fatsoenlijk gefermenteerd.
(Net zoals de zuurkool....daar is meestal iets aan toegevoegd om het de zure smaak te geven)
vlinder009

Bericht door vlinder009 »

Ik zou ook niet op kefir van de supermarkt vertrouwen.
vlinder009

Bericht door vlinder009 »

Hebben jullie ook ervaring met kombucha? Ik heb net een zwam gekregen en ga dit volgende week proberen te drinken.
Mulder's Girl

Bericht door Mulder's Girl »

Ik heb nog nooit Kombucha gemaakt of überhaupt gedronken.
annette54

Bericht door annette54 »

een paar jaar geleden heb ik het getest. wat ik er nog over weet is dat mijn klachten verergerden en dat ik dat een flinke tegenvaller vond. maar ieder lijf regeert anders en ik zou het zeker proberen hoe het bij jou gaat.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp