Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

myeline reparatie

Alles omtrent voeding en supplementen
de echte willem

myeline reparatie

Bericht door de echte willem »

Giechel

Bericht door Giechel »

volgens mij heb ik hier iets over gelezen op MS-web,
een of ander anti histamine zou beschadigingen aan het myeline herstellen, zelfs jaren oude beschadigingen. Maar het onderzoeksteam dat deze bevindingen deed wil het nog wel verder onderzoeken.
Morgen voor verwijzing naar de huisarts. Ik wil dat middel gaan gebruiken. maar zal het wel weer niet voorgeschreven krijgen, de neurologen hier vormen een nogal elitair maatschapje die menen wel even uit te maken wat je als patient wel of niet mag gebruiken. Idjits. Als ik meer weet post ik.
Marsei

Bericht door Marsei »

Ik zou me er niet te veel van voorstellen: [URL="http://ccsviinms.blogspot.nl/2017/10/an ... nates.html"][U]blog Joan[/U][/URL]
Giechel

Bericht door Giechel »

dank voor de aanvulling
de echte willem

Bericht door de echte willem »

probleem is altijd dat de grote pharma jongens niet willen dat met een relatief goedkoop middel er goede resultaten bij MS worden geboekt

Biogen verkoopt voor miljarden aan MS remmers en die zullen er alles aan doen om het tegen te houden
Dannifan

Bericht door Dannifan »

[QUOTE=de echte willem;1095563]probleem is altijd dat de grote pharma jongens niet willen dat met een relatief goedkoop middel er goede resultaten bij MS worden geboekt

Biogen verkoopt voor miljarden aan MS remmers en die zullen er alles aan doen om het tegen te houden[/QUOTE]

Ik vind dit zulke zielige reacties, bah bah bah.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp