Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Coimbra-protocol

Alles omtrent voeding en supplementen
neuron

Coimbra Protocol Nederland

Bericht door neuron »

Coimbra Protocol Nederland

FYI

[url]https://m.facebook.com/CoimbraProtocolNederland[/url]

Dr. Rainer Didier
Zo te zien een Arts die in Duitsland werkt, in Nederland is opgeleid en Nederlands spreekt.

[url]https://m.facebook.com/dieGanzheitlicheMedizin/[/url]

Ik zal hem vragen of hij naar het congres in Frankfort gaat.
Sylvia1

Coimbra-dokter die Nederlands spreekt

Bericht door Sylvia1 »

Coimbra-dokter die Nederlands spreekt

Er is nu een Coimbra-arts die Nederlands spreekt. Hij zit bij de Nederlandse grens. Hij plaatste dit bericht in de Coimbra-groep op FB:

[quote]
I am Dr. Didier.

Please add my Name to the list of Coimbra Doctors in Germany AND in the Netherland ,because i am Speaking both languages fluent and my office is near the boarder.

Dr. med. Rainer Didier
Facharzt Allgemeinmedizin
Ernährungsmedizin und Umwelt Medizin
Nordhofstr. 173
32130 Enger
Germany
Tel +495224994677
[/quote]
Sylvia1

Bericht door Sylvia1 »

Dezelfde waarover Neuron ook al een bericht had geplaatst, zie ik nu.
neuron

Bericht door neuron »

[QUOTE=Sylvia1;1105742]Dezelfde waarover Neuron ook al een bericht had geplaatst, zie ik nu.[/QUOTE]

Afgelopen weekend ben ik naar een bijzonder congres geweest in Frankfurt. Coimbra sprak daar 2x, zo ook Prof Michael Holick en de Finse Biochemicus Carsten Carlsberg. Ook heb ik daar Dr Didier ontmoet.

Prof Michel Holick is een wereld beroemde vitamine D botten arts. Hij heeft dacht ik 700 wetenschappelijke publicaties over vitamine D op zijn naam staan. Prof Michael Holick staat achter het vitamine D protocol van Prof Coimbra, neuroloog en endocrinoloog. Prof Carsten Carlberg liet in zijn lezing zien hoe vitamine D3 onze genen beïnvloedt.

Ik zal hier de YouTube van de lezing van Coimbra en de lezing van de Duitse patiënt met MS Christina Kiening, die met het Coimbra Protocol is behandeld.

Ze kregen een bijna staande ovatie van de ~ 400 aanwezige Duitse artsen!
Klick

Bericht door Klick »

:cool:🌞🌞
neuron

Coimbra Protocol op YouTube: Arts & Patient

Bericht door neuron »

Coimbra Protocol op YouTube: Arts & Patient

Das "Doublefeature" Coimbraprotokoll vom Vitamin D Kongress 2018: Cicero Coimbra & Christina Kiening.

Mein Vortrag beginnt ca. ab Minute 34.
Der Vortrag von Dr. Coimbra ist auch mit deutschen Untertiteln auf

YouTube verfügbar:
[url]https://www.facebook.com/search/str/Das ... rds_search[/url]
Streamed live on 14 Apr 2018

Bovenstaand bericht is geplaatst door Christina Kiening, een Duitse vrouw met MS. De YouTube begint met de voordracht van Prof. Coimbra (let op: dit was een Congres voor Duitse artsen) en na 34 minuten vertelt Christina Kiening over haar toch wel vrij spectaculair herstel met de behandeling door het Coimbra Protocol.

Behandeling met het Coimbra Protocol vereist de supervisie van een arts die getraind is in het Coimbra Protocol.

Het is NIET verstandig het Coimbra Protocol te gaan volgen zonder begeleiding van een daarin opgeleide arts.

Bovendien als er dan iets met je gebeurt verpest je het wel voor de rest.


.
Sylvia1

Bericht door Sylvia1 »

Ik ben vandaag weer begonnen met het slikken van15000 IE vitamine D per dag. Ik heb bijna een maand geen vitamine D geslikt, dus die extreem hoge dosis zal nu wel een eind mijn lijf uit zijn.

15.000 IE geeft me een veiliger gevoel. Die extreem hoge dosis durf ik niet meer. De overige Coimbra-supplementen slik ik nog steeds, inmiddels zeven maanden. Zo beroerd als ik me daarvoor voelde, heb ik me sindsdien niet meer gevoeld.

Helaas heb ik sinds half januari tot twee weken geleden wel geworsteld met griep en een holteontsteking. Daardoor heb ik weer veel ingeleverd en ik had al niks over.

Inmiddels ben ik begonnen op een revalidatiecentrum. Ik hoop dat het nu wel lukt te revalideren nu ik het Coimbra-protocol volg. Sinds 2015 werkte mijn lijf niet mee. Het lukte niet of nauwelijks, hoe hard ik ook probeerde. Hopelijk nu wel. Wordt vervolgd.
Miss J

Bericht door Miss J »

[QUOTE=Sylvia1;1105971]Ik ben vandaag weer begonnen met het slikken van15000 IE vitamine D per dag. Ik heb bijna een maand geen vitamine D geslikt, dus die extreem hoge dosis zal nu wel een eind mijn lijf uit zijn.

15.000 IE geeft me een veiliger gevoel. Die extreem hoge dosis durf ik niet meer. [/QUOTE]

Een maand geen D. 15.000 IE geeft me een veiliger gevoel. Je weet dat D in je lever wordt opgeslagen en het als een soort slow-release vrijgeeft waar nodig?
Laat je in godsnaam begeleiden door een professional want van dat zelf aanmodderen als leek krijg ik de kriebels :huh:
Sylvia1

Bericht door Sylvia1 »

Probeer jij eens voor het eerst in je leven iets positiefs bij te dragen, Jolande. Als je de rest van dit topic had gelezen, had je deze domme opmerking niet hoeven te maken.
Miss J

Bericht door Miss J »

Als jij het positieve er niet van inziet Sylvie, dan hoop ik dat anderen wel het gevaar inzien van zelf dokteren met belachelijke dosissen.

Wat zegt je neuroloog hiervan?
Succes en veel wijsheid toegewenst :ogen:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp