Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Coimbra-protocol

Alles omtrent voeding en supplementen
Sylvia1

Bericht door Sylvia1 »

[QUOTE=Miss J;1105972]
Laat je in godsnaam begeleiden door een professional want van dat zelf aanmodderen als leek krijg ik de kriebels :huh:[/QUOTE]

Ach, wat onaardig van me. Bedankt voor je bezorgdheid en je betrokkenheid, Jolande.

:vriendjes: :knuffel:
Sylvia1

Bericht door Sylvia1 »

Eindelijk mijn 1,25D ook binnen. Ze waren hem 'kwijt'. Coimbra stuurt er overigens niet op.

[QUOTE=Sylvia1;1106030][IMG]https://www.mupload.nl/img/d002x308.jpg[/IMG][/QUOTE]
Sylvia1

Magnesiuminfuus

Bericht door Sylvia1 »

Magnesiuminfuus

Heb donderdag een afspraak met mijn orthomoleculair arts voor een magnesiuminfuus.

Heb de laatste maanden veel te weinig injecties gezet door mijn ziekte, terwijl ik wrs juist meer magnesium (het stressmineraal) verbruikt heb door onder meer zorgen over mijn gezondheid.

Spasme in mijn benen is nu vermoedelijk daardoor ook veel erger. Dus hoop heel erg dat dit gaat helpen.
Jeroentje

En nu?

Bericht door Jeroentje »

En nu?

Hi Sylvia,

Ik lees nu veel op een MS facebook groep in Amerika waar men het ook veel heeft over het Coimbra protocol / dieet.

Hoe gaat het nu met jou en het Coimbra dieet?

Alvast bedankt voor je antwoord!
Sylvia1

Bericht door Sylvia1 »

Het gaat niet goed met mij, maar dat komt door een allergische reactie. Ik blijk keer op keer (onbedoeld) soja gegeten te hebben, terwijl ik daar overgevoelig voor ben.

Het Coimbra-protocol volg ik nog steeds, maar dan met 15.000 IE vitamine D per dag. Die dosis slik ik al jaren en ik heb al jaren geen terugval gehad.
Klick

Bericht door Klick »

Hoi Sylvia,

Hoe gaat het met je?
Sylvia1

Bericht door Sylvia1 »

Hoi Klick, niet zo goed maar dat heeft verder weinig hiermee te maken. Ik lig in scheiding, dus veel stress.

Achteraf gezien vermoed ik dan ook dat de stress de grootste boosdoener is geweest de afgelopen jaren. Dat ik daardoor zoveel heb ingeleverd. Dus nu op naar betere tijden.
Klick

Bericht door Klick »

heftig.. ja stress is een slechte voor je lijf maar vaak niet te voorkomen..helaas
Sylvia1

Bericht door Sylvia1 »

Hoort helaas bij het leven idd.
annette54

heel interessant

Bericht door annette54 »

heel interessant

[url]https://vitamindanswers.com/the-coimbra-protocol-diet/[/url]

heel fijn dat het "Waarom" er bij wordt vertelt.
dat maakt het lezen en waarschijnlijk ook het protocol volhouden veel gemakkelijker.

rechts bovenaan kan je, indien gewenst "vertalen" aanklikken.
(het is vrij aardig vertaald:D)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp