Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Bekaf na eten, total loss en krachteloos

Alles omtrent voeding en supplementen
Ecila

Bekaf na eten, total loss en krachteloos

Bericht door Ecila »

De titel van dit topic zegt genoeg. Hebben meer mensen hier last van? Ook (vooral) na warm eten en drinken ... maar ook gezond: een rauw worteltje. En vooral na granen, zuivel.

Ik knap dan weer wat op door een plons ijskoud water te drinken.
Suzan

Bericht door Suzan »

Gelukkig niet.

Ik kan wel een suiker-crash hebben, maar dan moet ik toch eerst minstens een halve zak Engels drop o.i.d. wegwerken. :tralala:
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Bericht door Toeter »

Ik herken het niet. Ik had wel een rare reactie na eten toen ik zwangerschapssuiker had. Benauwd en hartkloppingen.

Misschien je suiker eens laten prikken?
Ecila

Bericht door Ecila »

Ga ik doen Toeter.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Op de tweede helft van je bericht kan ik slechts zeggen: zuivel, rauwkost, granen en suikers zijn stuk voor stuk veroorzakers van vermoeidheid. Je crash na warm eten of drinken is daarmee niet te verklaren, tenzij ook hierin de genoemde produkten zitten...

Met een plons ijskoud water leg je je spijsvertering zo ongeveer stil, dus dat zou ik ook zeker niet doen, word je alleen maar moeier van!
1207

Bericht door 1207 »

[QUOTE=Suzan;1099649]Gelukkig niet.

Ik kan wel een suiker-crash hebben, maar dan moet ik toch eerst minstens een halve zak Engels drop o.i.d. wegwerken. :tralala:[/QUOTE]

brengt me om ideetjes
gaat dat ook op voor chocolade?
Suzan

Bericht door Suzan »

[QUOTE=1207;1099657]brengt me om ideetjes
gaat dat ook op voor chocolade?[/QUOTE]

In chocola zit heel veel suiker, dus als ik maar genoeg naar binnen werk, kak ik vanzelf wel in. :gaap:
Suzan

Bericht door Suzan »

[QUOTE=leeuwtje-nl;1099656]Op de tweede helft van je bericht kan ik slechts zeggen: zuivel, rauwkost, granen en suikers zijn stuk voor stuk veroorzakers van vermoeidheid. [/QUOTE]

Ik heb er een beetje moeite mee dat je dit als zijnde een feit brengt. Kun je dit onderbouwen?
En dan niet het "melk is voor kalfjes" argument?
1207

Bericht door 1207 »

[QUOTE=Suzan;1099659]In chocola zit heel veel suiker, dus als ik maar genoeg naar binnen werk, kak ik vanzelf wel in. :gaap:[/QUOTE]

en de werking wordt versterkt als je de cacao smelt, je er rum, melk en slagroom bij doet en dat ganse dan lekker heet serveert?
liefst nog met een pannekoek
Tevy

Bericht door Tevy »

Nee Ecila, dit herken ik niet. Ik heb alleen last van een after-lunchdip die iets/veel dieper is dan dat ik al kende.

Idd, toch maar even langs de huisarts om je suiker te bepalen of iets anders waar de beste man/vrouw mee komt! Succes!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp