Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Vermoeider door supplementen

Alles omtrent voeding en supplementen
RoOsJe *59

Vermoeider door supplementen

Bericht door RoOsJe *59 »

Dag allemaal.

Ik heb het idee dat ik JUIST door het gebruik van b12 en magnesium vermoeider:moe::huh: word terwijl dit toch zou moeten helpen TEGEN vermoeidheid..........toch.

Is dit voor anderen herkenbaar?

Bedankt voor het meedenken en delen van jullie ervaringen.
Klick

Bericht door Klick »

zijn je supplementen puur?
er zit niks anders in verstopt? soms staan bij ingredienten nog andere dingen.. misschien allergisch voor een vulstof of iets..
ik zou adviseren.. probeer eens een ander merk
Mulder's Girl

Bericht door Mulder's Girl »

Het kan ook zijn dat je lichaam al een gehele tijd in een staat van stress verkeerde en nu dat dit mineraal en vitamine worden aangevuld, het lichaam tot rust komt.
Stresshormonen geven je valse energie, dus als die hormonen nu gaan liggen dan kan het idd best zijn dat je je vermoeid voelt in het begin. Er zou echter na een tijdje, verbetering in moeten komen.

Of zoals Klick zegt.....onzuivere supplementen met mogelijke (vul)stoffen. Persoonlijk merk ik het aan o.a. mijn energieniveau als ik iets heb binnengekregen waar mijn lichaam niet blij mee is.

En magnesium kan ook nog aan de vorm liggen. Niet alle vormen van magnesium worden even goed opgenomen.
Klick

Bericht door Klick »

ik slikte eerst pillen magnesium, maar sinds ik spray olie gebruik gaat het een stuk beter (ook te zien aan mg en D waarden in mn bloed)
hoewel ik goed spul slikte, deed mijn lijf er niks mee
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

Dank jullie wel.
Ik ga maar gewoon even terug naar vitamine d3
En dan voel/bekijk ik even hoe dat “uitpakt”.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp