Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Chiropractor

Alles omtrent voeding en supplementen
dientje

Chiropractor

Bericht door dientje »

heeft er al eens iemand een chiropractor geprobeerd ?
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik ben nooit bij een chiropractor geweest maar ben in het verleden wel eens "gekraakt" bij de fysiotherapeut die daartoe bevoegd is.

Op zich kan kraken de pijnklachten sterk verbeteren maar mij is ook verteld dat "kraken" voor iemand met MS niet bevorderlijk is. Ik weet niet waarom dat is maar het werd bij mij alleen bij uitzondering gedaan en dan ook nog eens niet op "volle kracht" maar voorzichtig.

Inmiddels doen ze het bij mij helemaal niet meer omdat met name mijn ribben dat niet meer kunnen hebben.
Suzan

Bericht door Suzan »

Hoi Dientje,

Ik heb een aantal keren gebruik gemaakt van de diensten van een chiropractor.
Dit had niets, maar dan ook niets met ms te maken en heeft verder ook geen invloed gehad op me wat betreft ms-kwalen.

Destijds had ik het nodig omdat er een schijf in m'n ruggengraat verschoven was die dringend weer op z'n plaats gezet moest worden.
Ellen Hamming

Dientje

Bericht door Ellen Hamming »

Dientje

Ik wil contact opnemen met een osteopaat.
Sommige MS '' ers hebben hier goede ervaringen.mee.
Ze kijken naar het functioneren van hele lichaam.
dientje

Bericht door dientje »

ik moest het even vragen van mijn zoon.
die dacht de oplossing te hebben ,:ogen:

goedbedoeld dus,...topic goedbedoelde adviezen ..:D

ik wist wist al.. in mijn geval is het ook niet goed.

maar nu heb ik bewijs :haha:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp