Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

MS ontrafeld

Alles omtrent voeding en supplementen
Suzan

Bericht door Suzan »

.... Wacht even. Ik pak even m'n aluminium hoedje. ;)
1207

Bericht door 1207 »

[QUOTE=Suzan;1105644].... Wacht even. Ik pak even m'n aluminium hoedje. ;)[/QUOTE]

alfavrouwtjes?
had ik vroeger graag, nu is het enkel nog de kuisvrouw :)

In de tekst zie ik veel absolute beweringen staan.
ms is moeilijk te diagnosticeren? mri en ruggenmergprik volstonden hier, binnen de 2 maand wist ik hoe laat het was
Suzan

Bericht door Suzan »

Ok, Thomas11,

Ben je nu bezig een punt aan het maken en/of gaat dat nog komen?

Want nu ben je voor mijn gevoel random allerlei artikelen aan het verzamelen waar ms (zijdelings) in voorkomt... Wat is je bedoeling van dit alles? :weetniet:
moon2

Bericht door moon2 »

[QUOTE=Thomas11;1105631]Als vaccinaties veroorzaakt autisme dan zijn wij meer dan 90% van de hele bevolking autisme geworden.

Autisme is ook niet aangeboren.:eek:
Autisme heeft niet 1 oorzaak, maar 2 oorzaken.

[url]https://nl.alfa-woman.com/multiple-sclerosis-vs[/url]
Wat zijn de symptomen van lupus erythematodes?
Bij deze aandoening kan vrijwel ieder orgaan van uw lichaam betrokken zijn. Daarom lopen van patiënt tot patiënt de symptomen de sterk uiteen. Deze verschijnselen komen het meest voor bij lupus erythematodes

Vermoeidheid
Sloomheid
Koorts
Gewrichtsontsteking
Gewrichtspijn
Huidafwijkingen
Nierontsteking
Hart- en longafwijkingen
Fenomeen van Raynaud
Neurologische klachten
Droge ogen
Trombose
Gewichtsverlies
Overgevoeligheid voor zonlicht
Zweren in mond, keel en neusholten

Als ik de oorzaak van Lupus verteld. Kunnen jullie dan de oorzaak van MS vinden?

Lupus treft meestal vrouwen tussen de 15 en 50 jaar. Zeldzaam bij vrouwen voor de menstruatie en na de menopauze.

Lupus heeft maar 1 oorzaak. De menstruatie bloed die normaal naar beneden verlossen maar door omstandigheden naar boven, vooral in het gezicht verspreiden.:eek:[/QUOTE]

Moet dit als sarcastisch of serieus bedoeld zijn, slaat kant nog wal.

Ik heb 2 autistische kinderen, kern autisten.
Mijn man is overleden aan lupus in 2013.
Kan hier wel een heel verhaal neer gaan tikken, maar denk dat ik mijn kleine beetje energie hier niet aan ga verspillen.
Wat een totale onzin zeg.

Geen groetjes,

Moon.
Suzan

Bericht door Suzan »

Nou, ik vraag me af waar dit verhaal heen gaat, eigenlijk. Want ik heb werkelijk geen idee. :huh:
1207

Bericht door 1207 »

[QUOTE=Suzan;1105765]Ok, Thomas11,

Ben je nu bezig een punt aan het maken en/of gaat dat nog komen?

Want nu ben je voor mijn gevoel random allerlei artikelen aan het verzamelen waar ms (zijdelings) in voorkomt... Wat is je bedoeling van dit alles? :weetniet:[/QUOTE]

een zak chips, aluhoedje op en niets serieus nemen.onnodige energie verspilling
Suzan

Bericht door Suzan »

Nou, ik wil best wel weten wat de achterliggende gedachte van die stukjes zijn.
Want ik zie nog geen verband of groot geheel wat het me duidelijk moet maken.

Welke richting deze artikeltjes op gaan is (nog) een raadsel voor me. Vandaar m'n vraag.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp