Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

MS ontrafeld

Alles omtrent voeding en supplementen
Miss J

Bericht door Miss J »

[QUOTE=Suzan;1105765]Want nu ben je voor mijn gevoel random allerlei artikelen aan het verzamelen waar ms (zijdelings) in voorkomt... Wat is je bedoeling van dit alles? :weetniet:[/QUOTE]
Dat idee heb ik bij meerdere mensen :D
koopvdwijk

Bericht door koopvdwijk »

[QUOTE=Leonard;1105302]Chronische ziekte begint in de mitochondria. Mitochondria disfunctie en vroege dood zijn gemeenschappelijke wegen in al die ziektes. 24 miljoen mensen in de VS hebben een auto-immuun diagnose, maar nog eens 50 miljoen voelen zich niet goed en hebben auto-antilichamen, maar hebben nog niet genoeg antilichamen om een ​​diagnose te stellen. De statistieken in Europa zullen niet veel anders zijn. Dus dat betekent dat ongeveer 75 miljoen auto-immuunproblemen hebben. Dat is buitengewoon belangrijk en het is een teken dat onze levensstijl ons een heel gevaarlijk pad heeft ingeslagen. Nog verontrustender, steeds meer kinderen worden gediagnosticeerd met een auto-immuunprobleem als kinderen.

Ondanks de toename van de levensduur, die kan worden toegeschreven aan nieuwe medische technieken, geneesmiddelen en technologie, zijn we als samenleving steeds minder gezond. Waarom gebeurt dit met ons? Wat heeft aanleiding gegeven tot de grootste epidemie van chronische ziekten in de geschiedenis van de mensheid? Zijn onze genen slecht geworden of hebben we een levensstijl aangenomen die de huidige plaag van auto-immuunziekten zou kunnen verklaren?

Omdat het gewicht van genetische veranderingen in zo'n korte tijd van enkele generaties onbeduidend is, zullen we de oorzaken van buiten moeten doorzoeken. Heeft onze moderne westerse levensstijl in de afgelopen 20 - 50 jaar gebroken met het evolutionaire pad van de laatste vele miljoenen jaren?

Het antwoord op die laatste vraag is een ondubbelzinnige ja. De bovenstaande tekst over MS ontrafeld verklaart waarom, legt uit wat er gebeurt als onze cellen en de samenstelling van het microbiome alsmaar zwakker worden.

Waar het gezondheidsprobleem zelf een groot mondiaal medisch probleem is, is het oplossen van het probleem misschien nog wel een groter probleem, omdat de medische wereld zeer gefragmenteerd en verkokerd is in vaak monolithische structuren waar het er op lijkt dat niemand de macht en de democratische legitimiteit heeft die nodig is om controle te nemen en de verschillende onderling afhankelijke innovaties aan elkaar te breien.

Ik roep MS-verenigingen en patiëntenvertegenwoordigingen op om deze kwestie op de voorgrond te plaatsen en verandering te eisen.[/QUOTE]Ik denk ook omdat de levensduur en kwaliteit van zieke mensen door de wetenschap verlengd word dat er meer mensen voortplanten en de genen meebrengen ipv dat natuurlijke sekectie zn gang gaat. Ik kan een heel verhaal ophangen maar meerdere factoren zijn van invloed. Ik zeg niet dat het zo is maar in theorie zou het kunnen....

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Suzan

Bericht door Suzan »

Ik begin langzaamaan het ongemakkelijke gevoel te krijgen dat we hier een google-translate bot/ghost/trol aan het werk zien.... Want die zinsopbouw/taalgebruik is me iets te krom. :hmmm:

Maar het zal allemaal wel. Ik ga nog een rolletje aluminiumfolie halen. :tralala:
Miss J

Bericht door Miss J »

[QUOTE=Suzan;1105912]Maar het zal allemaal wel. Ik ga nog een rolletje aluminiumfolie halen. :tralala:[/QUOTE]
:D:D:D
Blikje tonijn erbij? :haha:
moon2

Bericht door moon2 »

[QUOTE=Suzan;1105912]Ik begin langzaamaan het ongemakkelijke gevoel te krijgen dat we hier een google-translate bot/ghost/trol aan het werk zien.... Want die zinsopbouw/taalgebruik is me iets te krom. :hmmm:

Maar het zal allemaal wel. Ik ga nog een rolletje aluminiumfolie halen. :tralala:[/QUOTE]

Neem maar gelijk een heel gros;)
Miss J

Bericht door Miss J »

AMEN, eindelijk iemand die het begrijpt!!
1207

Bericht door 1207 »

[QUOTE=Miss J;1105982]AMEN, eindelijk iemand die het begrijpt!![/QUOTE]

ik denk dat we met ene buitenlander te maken hebben die geld ronselt voor een Nederlandse en daarom teruggrijpt op google translate :)

ik hoop at het ronselen is en niet gewoon ordinaire oplichting
700 om volledig te genezen klinkt toch echt veel te mooi en als iets te mooi klinkt ...
Miss J

Bericht door Miss J »

denk dat iedereen ali wel door had ;)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp