Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Jelinek, OMS dieet

Alles omtrent voeding en supplementen
NaaNaa90

Jelinek, OMS dieet

Bericht door NaaNaa90 »

Beste allemaal,

hoop dat het goed gaat met jullie.

Mijn vriendin is sinds korte tijd begonnen met het jelinek dieet.
Nu is het zo dat ik er ook een poging aan heb willen wagen, maar dit was voor mij erg moeilijk.

Zijn er hieronder ons die ook een speciale leefwijze hebben en hier baat bij hebben?
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Er zijn diverse topics over voeding, via de zoekfunctie kom je een heel eind. Aangezien de topics zijn onderverdeeld in verschillende onderwerpen/voedingspatronen, kan ik je vraag niet specifiek aan een bepaald topic koppelen. Maar wellicht is je vraag ook zo open, dat hij open ingevuld kan worden. ;)
Mulder's Girl

Bericht door Mulder's Girl »

Beste NaaNaa90 Een dieet als Jelinek (hoger koolhydraten,lager vet) doet mij persoonlijk niet goed. Ik voel me veel beter bij een dieet als het Wahls Protocol. (lager koolhydraten,hoger vet en voldoende eiwit/ketogeen).

Je zult voor jezelf moeten ondervinden wat jou goed doet, want er zijn mensen hier die het goed doen met Jelinek/Swank en ook die het beter doen op het andere uiterste, een Wahls/AIP dieet.
Mobile

Bericht door Mobile »

[QUOTE=NaaNaa90;1105222]Beste allemaal,

hoop dat het goed gaat met jullie.

Mijn vriendin is sinds korte tijd begonnen met het jelinek dieet.
Nu is het zo dat ik er ook een poging aan heb willen wagen, maar dit was voor mij erg moeilijk.

Zijn er hieronder ons die ook een speciale leefwijze hebben en hier baat bij hebben?[/QUOTE]

Ik volg het OMS programma van George Jelinek. Het is niet alléén een dieet. Dat is een grote misvatting! Ik ga er heel erg goed op, maar hou me er dan ook voor 100% aan. Ik wil niet meer anders. Volg het nu zo’n 1,5 jaar.
Ik eet heel gevarieerd, wholefood plantbased. Zelf eet ik af en toe wel (vette) vis. Dat is gewoon toegestaan.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp