Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Plastic

Alles omtrent voeding en supplementen
Miss J

Bericht door Miss J »

Zeer boeiend al die prut onderzoekjes.....:moe:
Kobus

Bericht door Kobus »

Plastic deeltjes in voeding etc. , alluminium, deeltjes in vaccins : gelukig allemaal in onschuldige doses ? en waarschijnlijk al helemaal geen reden om een prut onderzoekje naar te doen ? 😟
1207

Bericht door 1207 »

[QUOTE=Miss J;1113173]Zeer boeiend al die prut onderzoekjes.....:moe:[/QUOTE]

mja
prulonderzoekjes of prutveronderstellingen

dat ik ms heb, hier geboren ben en uit de jaren 80 kom is mi geen toeval
draai de klok 200j terug en ik was nooit geboren geweest.
ik kan 4 generaties terug gaan en die hadden allemaal moeten sterven aan oa kinderziektes, in het kraambed of door ziektes als diabetes.

in afrika zou mijn overgrootpa, oma en haar zus nog steeds kansloos sterven in haar kinderjaren, kraambed,...
geen moeder, geen broer voor haar met een immuunziekte, niet ik met immuunziekte, geen broer voor mij met immuunziekte ...

Afrika is arm, kinder en kraambed sterfte ligt hoger dus slechte genen gaan er sneller uit. in mijn familie gingen de slechte genen er, tot 150J geleden, ook uit.
Nu niet meer en de defecte genen kunnen zich nu makkelijker voortplanten.
krijgt mijn broer met diabetes, die al lang dood had moeten zijn volgens de natuur, straks kinderen dan krijgen die mannen die slechte genen ook mee. ze zijn dus kanshebber om ook een immuunziekte te ontwikkelen of door te geven.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp