Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

WIA aangevraagd, met een brok in mijn keel.

Alles omtrent werk en uitkeringen
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Hmm, dubbel, dubbel, aan de ene kant fijn dat je je verhaal hebt kunnen doen, maar aan de andere kant wel vervelend dat het verhaal van de bedrijfsarts niet uitgebreid genoeg was.

Op zich wel logisch dat ze dan verder gaat 'zoeken' naar meer informatie en die gaat opvragen bij de neuro, maar voor jou blijft het afwachten en onzeker....

:knuffel:
sill

Bericht door sill »

Jammer dat je nog niet meer weet nu!
Succes
eM.Cee.eL.Wee.

Bericht door eM.Cee.eL.Wee. »

Vandaag een brief van UWV ontvangen. Ze verlengen de tijd waarbinnen ze mij hun beslissing moeten sturen. Nu krijg ik uiterlijk op 11 januari 2013 te lezen of ik een uitkering krijg (zo staat het in de brief. Hoezo of? Pfff).
lila

Bericht door lila »

Nog langer wachten en onzekerheid dus..... Echt vervelend voor je.

Sterkte!
Fia

Bericht door Fia »

Balen zeg dat het nog langer kan gaan duren.

Huer ook weer gedoe. Dacht dat ik er voorlopig van af was. Krijg ik gisteren een brief waarin staat dat mijn uitkering € 0,00 wordt:eek: . Pardon... Dus ik weer naar het UWV bellen. ...

" Ja mevrouw dat klopt niet, ik zal vragen of u binnen 24 uur teruggebeld wordt". Ook het salaris waar ze van uitgaan voor de WIA ligt €200,00 per maand lager dan dat tijdens de ZW.

Nou ja het UWV...als je al niet ziek was zou het ervan worden.

Liefs,

Fia
eM.Cee.eL.Wee.

Bericht door eM.Cee.eL.Wee. »

Jeetje Fia, dat is schrikken. Ben benieuwd waar het uiteindelijk op uitdraait. Succes!
Fia

Bericht door Fia »

Ben gelukkig al teruggebeld door het UWV. Wat blijkt nu..... Ik krijg voorlopig nog een ZW uitkering, omdat dit ingaat na mijn zwangersschap verlof.

Tot eind januari 2014 krijg ik dus ZW. Daarna WIA en dan ga ik dus inderdaad flink achteruit omdat er een andere referteperiode wordt genomen.( heb nu dus nog een jaartje mazzel)

Blijf het nig altijd heel raar vinden dat dat €200 per maand kan schelen. Zoveel ben ik er echt niet op vooruitgegaan in die 3 weken dat ik in 2011 nog gewerkt heb.

Nou ja we gaan wel zien. Komt pas in 2014, kan er toch niets tegen doen. Wel zou ik dan halverwege 2014 weer gekeurd moeten worden en dan misschien IVA.

Dan zou de achteruitgang iets minder groot zijn.

Liefs,

Fia
Gijs

Zucht

Bericht door Gijs »

Zucht

[QUOTE=eM.Cee.eL.Wee.;882015]Vandaag een brief van UWV ontvangen. Ze verlengen de tijd waarbinnen ze mij hun beslissing moeten sturen. Nu krijg ik uiterlijk op 11 januari 2013 te lezen of ik een uitkering krijg (zo staat het in de brief. Hoezo of? Pfff).[/QUOTE]

Wachten is zo vermoeiend, wat irritant zeg. Hoop dat ze snel wat laten horen. Sterkte!
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

Wat irritant dat het zo lang moet duren voor er duidelijkheid is! :(
eM.Cee.eL.Wee.

Bericht door eM.Cee.eL.Wee. »

Gisteren ben ik bij mijn nieuwe neuroloog geweest. Ze wist me meteen te vertellen dat zij ook weer weg zou gaan... Pfff... dat MS Centrum Nijmegen is ook niet meer wat het geweest is.

Ze had de MRI-plaatjes van een jaar geleden op haar beeldscherm staan. We hebben er samen naar gekeken en eigenlijk was haar conclusie dat het heel goed gaat. Op de vraag waarom ik dan zo moe ben, had ze wel een verklarend antwoord. Want dat er geen ontstekingen zichtbaar zijn kan komen doordat mijn lichaam daartegen vecht. Of dat zo is, is niet aan te tonen, maar zou een goede verklaring zijn.

Top bericht dus, dat er niks extra's te zien is op mijn nieuwste scan. :yes:

Vrijdag kennismaking met de dame van het re-integratiebedrijf (Capability). Ik ben heel benieuwd. Ik hoop zo dat ik iets kan gaan doen binnen mijn bedrijf.

Van UWV nog geen nieuws. De neuroloog had de informatie-aanvraag binnen en aangegeven wat ze zou opsturen naar UWV.

We wachten weer af.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp