Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

rijbewijs verlengen

Alles omtrent werk en uitkeringen
Johan

Bericht door Johan »

Mensen, gebruik voor de gein de zoekfunctie eens. Het verlengen van het rijbewijs is op dit forum het meest aangekaarte onderwerp volgens mij. Alles is al tig keer gezegd. Zoek en je vindt gegarandeerd.:tralala:
Om het nog gemakkelijker te maken klik: [url]http://www.msweb.nl/forum/search.php?searchid=729786[/url]
joge

Bericht door joge »

Sorry, er zijn geen resultaten gevonden. Probeer een andere zoekterm.:ogen:
NienkeM

Bericht door NienkeM »

en nog steeds zie ik nergens iets over ongeldigheid ... maar goed, ben er wel een beetje klaar mee ...


Het invullen van een eigen verklaring en het afnemen van een test bij het CBR en het eventueel krijgen van een aantekening betekent trouwens ook niet dat je dan wel altijd mag autorijden natuurlijk ;)
Blom

Bericht door Blom »

Zo denk ik er ook over NienkeM en als iedereen gewoon zijn verantwoordelijkheid neemt en verstandig probeert te zijn ;) .

Het is ook heel persoonlijk en maar net waar je grootste handicap zit.
Zendie

Bericht door Zendie »

Er zijn nieuwe mensen op het forum die nog niet zo goed weten hoe het allemaal werkt :???: of die nu voor het dilemma komen te staan wat veel van ons al hebben meegemaakt:(

Laten we elkaar respecteren,als je flauw bent van dit onderwerp dan kan je zelf de keuze maken om niet op dit topic te kijken/reageren :)
joge

Bericht door joge »

Welja, gewoon instappen en rijden. Wat is de kans dat er wat gebeurt? Toch?
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

[QUOTE=joge;877544]Welja, gewoon instappen en rijden. Wat is de kans dat er wat gebeurt? Toch?[/QUOTE]

dat is wel wat mijn MS-verpl. zei...en dat heb ik onmiddellijk naast me neergelegd. Ze zei; er is toch nog niks gebeurd? Gewoon in de auto stappen en het bijhouden hoor!

gek he, dat ik tegenwoordig iedereen een beetje laat lullen...tis van de zotte dat ze dit heeft gezegd...
Zendie

Bericht door Zendie »

Dus....je laat vanaf nu niet iedereen meer een beetje, of veel ,tegen je lullen :cool: Doen waar JIJ een goed gevoel bij hebt!
joge

Bericht door joge »

Ach, en een beetje materiële schade, dat kun je wel betalen. Wat zou dat nou kunnen kosten, een ongevalletje, En als ik iemand aanrij; ach, dat zal wel niet gebeuren toch? Nee, waarom zou ik me laten keuren? Onzin! Ik weet zelf heus wel of ik goed rij.

Dat hele keurverhaal is apekool en lariekoek; broodje aap. Denk ik. Toch? Of niet?
Zendie

Bericht door Zendie »

@joge: wat jij wil....ik heb liever een broodje kaas;)

Natuurlijk is het hele keurverhaal uiterst serieus,alleen kunnen wij niet voor anderen beslissen wat zij ermee doen,een ieder in zijn/haar waarde laten en zijn/haar keuze respecteren.

Nog een fijne avond!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp