Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Kilometerteller op scootmobiel

Alles omtrent werk en uitkeringen
lukassen

kilometerteller op scootmobiel

Bericht door lukassen »

kilometerteller op scootmobiel

:moe: [B][QUOTE][/QUOTE][/B][QUOTE=nharhofr;689692]Ben degene met ms die het verhaaltje heeft gemaakt over de teller van Aldi
Mijn vrouw heeft de teller net nog eens gekocht, want je weet maar nooit. Het model van nu heeft zelfs een zonnecel en koste 6,48 ero.
Daar ik geweldig boos kan worden als mensen in dit forum schrijven dat ze 160 euro hebben moeten ophoesten voor een tellertje. Nogmaals, als je de omtrek van het voorwiel kunt ingeven ( meestal het geval) dan is het goed, weet je het niet dan neem je tocht dat risico van nog geen 7 euro)

Zoals ik al eerder schreef ik gebruik de teller nu vanaf augustus vorig jaar. In een woord geweldig .Mijn zoon en ik hebben het in een dik kwartier gemonteerd. Het magneetje kun je toch met seconden lijm plakken. Heb zelf Afkim Breeze en het voorwiel is 1265 mm. Moeilijk nee!! Vraag een buurman of familie lid. Zijn er nog vragen kom dan gerust[/QUOTE]
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp