Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

ortopedische schoenen? Ervaringen?

Alles omtrent werk en uitkeringen
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

Oh jee, als ik dit zo lees zou het fijn zijn als ik mijn schoenen ng voor het Kerst is in mijn bezit heb...
De schoenenmeneer wilde juist een groot overleg ook met de fysio erbij omdat hij twijfelde over iets met balans ofzo. Ik heb hem vanochtend gebeld en volgende week gaat hij voor de tweede keer afgipsen en dan kunnen we het nog over de hoogte hebben zei hij. Pff ik ben opgelucht!
Het is echt een fijne man!
In onze regio zijn verschillende bedrijven die ortopedische schoenen maken trouwens! Ik zit bij P......:cool:
Anne=5

Bericht door Anne=5 »

Hoi,

Mijn eerste paar heeft idd lang geduurd. Maar dan moet er ook een leest gemaakt worden etc.
Dat hoeft (als het vervolgpaar een beetje hetzelfde is) vaak niet nogmaals. het tweede paar gaat vaak wat sneller.

In Den Haag heb ik ervaring met een aantal orthopedisch schoenmakers.(beroepsmatig althans ik werk in de gezondheidszorg waardoor ik wekelijks een middag contact heb met een orthopedisch schoenmaker uit Den Haag)

Mispeltje, ik wil je best in een PB-tje wat info geven met mijn (let wel persoonlijke mening!) kwa service!!! over de schoenmakers in de Haagse regio. Want ook met P..... ;) heb ik ervaring.

Ikzelf krijg mijn schoenen via ZH/RevC en schoenleverancier uit Leiden.
Annemarie 1958

Bericht door Annemarie 1958 »

Mispeltje,

Het kan beter "wat" langer duren en dat je goede schoenen krijgt, als dat ze snel klaar zijn en je telkens problemen hebt.

Dan maar telkens aanpassingen aan de proefloopschoenen, daar is het makkelijker te verhelpen als bij de "echte" schoenen.
En des te blijer ben je als de "echte" schoenen klaar zijn.:D
Maar het schijnt bij het 1e paar schoenen vaak wat langer te duren voor die helemaal klaar zijn.

Het moeilijkste vond ik hoe ik moest aangeven (goed te vertellen) wat mijn aanmerkingen/opmerkingen waren. Maar uit mijn criptische omschrijvingen wisten zij wel de goede aanpassingen te toveren.:o :haha:
S1m0ne

Bericht door S1m0ne »

Ik heb alleen daar door de gang op en neer gelopen en toen wist ie genoeg :eek: volgens mij wacht ik nu op mijn def. schoenen... ben benieuwd of ze dan wel goed genoeg zijn....
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

Is er niets gegipst ofzo simone?

Volgende week wil de schoenenmeneer mijn voeten voor een tweede keer gipsen, ik schijn aparte voeten te hebben!:ogen:
jackieline

Bericht door jackieline »

Eindelijk heb ik een afspraak kunnen maken met Blixembosch, de revalidatiearts.

De spasme in mijn rechterbeen is erger geworden en ook mijn rechterenkel is bevroren. Hiervoor krijg ik nu gerichte fysiotherapie.

Verkorte kuitspieren...doe er een portie gevoelstoornis bij en jawel....blijk ik een spitsvoet aan het ontwikkelen te zijn.

Voor 5 mei staat er een afspraak gepland met de reva-arts en Levit voor een EVO.

Jammer...Ik had toch liever orthopedische schoenen gehad.:(
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

Onder andere omdat ik vaak te grote schoenen draag omdat er amper geschikte schoenen bestaan voor mij (maat 36/37 en dikke enkels/voeten is een rotcombi) en omdat ik liever aangepaste schoenen heb dan een losse evo krijg ik ze wel.
Misschien kan je er wat mee Jackieline?
Sowieso lijkt het me raar dat je een evo [B]moet[/B], ook al weet je vantevoren dat je het ding niet wil gaan gebruiken!
jackieline

Bericht door jackieline »

Hallo Mispeltje

Je hebt gelijk...Wat is "moeten"? Dus ik ga het weer bespreken tijdens mijn afspraak met de revalidatiearts en Livit, orthopedie.

Ik heb dan ook een paar maal gerichte fysiotherapie gehad om te kijken of er nog beweging in mijn rechtervoet en -enkel zit

Thuis doe ik natuurlijk ook nog de nodige oefeningen. Dus nu maar hopen he?

Groeten
S1m0ne

Bericht door S1m0ne »

O, ja hoor, mijn voeten zijn gegispt en daarna nog eens passen en aftekenen, en toen mocht ik model en kleur alvast uitzoeken, dus ik heb al een aantal afspraken achter de rug met metingen en passingen, maar een aantal weken of dagen thuis lopen op lelijke niet-afgemaakte schoenen nog niet? Of misschien komt dat nog? Maar ik had het idee dat ze nu al mijn def. schoenen gaan maken.
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

[QUOTE=S1m0ne;687423]Ik heb alleen daar door de gang op en neer gelopen en toen wist ie genoeg :eek: volgens mij wacht ik nu op mijn def. schoenen... ben benieuwd of ze dan wel goed genoeg zijn....[/QUOTE]

Hieruit maakte ik op datje alleen maar op en neer had gelopen en verder niks.

Maar vergis je niet, die gasten zien meer dan we denken, het is immers hun vak!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp