Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

ortopedische schoenen? Ervaringen?

Alles omtrent werk en uitkeringen
Suzan

Bericht door Suzan »

[QUOTE=mispeltje*;875442]Hoi Elsepels,
Waar je precies op doelt weet ik eigenlijk niet. Wil je iets duidelijker zijn?[/QUOTE]

Ik vermoed dat Elsepels op de verkeerde pagina is gaan lezen en gereageerd heeft op de discussie die in 2010 speelde in dit topic... ;)
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

[QUOTE=mispeltje*;875442]

LL, bedoel jij te zeggen dat de zolen óf te glad óf te dun zijn? [/QUOTE]

Beiden. Maar dinsdag ga ik toch naar de schoenmaker en vraag het. Waar dit forum toch goed voor is.


Hier een foto van het paar waar ik heel erg trots op ben.

[IMG]http://i46.photobucket.com/albums/f129/ ... hoenen.jpg[/IMG]


[QUOTE=Knillis;875486] Na vele jaren begint het lompe model me wel te vervelen en er is werkelijk niets moois aan.[/QUOTE]

Ik zou zeggen ben blij.

Voor mij moet regelmatig een nieuwe mal worden gemaakt om zo maatwerk te leveren. En dan vraag ik ook nog of er een speciaal model voor de buitenkant gemaakt kan worden.

Door de orthopedische schoenen en de rollator loop ik per dag toch nog 1000 meter. Niet slecht hè na 25 jaar MS en een behoorlijk liederlijk leven.
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

[QUOTE=Lief Leeuwtje;875494]Beiden. Maar dinsdag ga ik toch naar de schoenmaker en vraag het. [/QUOTE]
Bij mijn nieuwe schoenen word er rekening mee gehouden.

Ik had ook nog gevraagd naar een ander model. Defauwes heeft me doorverwezen naar [URL="http://www.zalando.nl"]Zalando[/URL] en [URL="http://www.wehkamp.nl/"]Wehkamp[/URL]

Surfen maar. Zouden jullie me willen helpen?
Suzan

Bericht door Suzan »

[QUOTE=Lief Leeuwtje;876224]Zouden jullie me willen helpen?[/QUOTE]

... Euhm, en hoe had je dat voor je gezien? Tenslotte weten wij niet wat je in gedachten hebt en mooi vindt.

Bovendien, al zou ik het wel weten, zou ik het nog niet doen (ben geen shopping-assistant :p). Dat is toch iets wat jij zelf moet doen (vind ik ;)).
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

[QUOTE=Suzan;876235]
Dat is toch iets wat jij zelf moet doen (vind ik ;)).[/QUOTE]

Op een forumuitje zal ik ze beslist aantrekken en dan mogen jullie er tegen aankijken.

Zo doe ik dat ook met nieuwe kleding.

Bij C&A of Berden stap ik dan op de jongste/knapste verkoopster af met de vraag: " Ik kom nieuwe kleding kopen. Wat adviseer je me als we samen op stap zouden gaan."
Tammy2381

Semi orthopedische schoenen

Bericht door Tammy2381 »

Semi orthopedische schoenen

Ik heb 4 jaar semi orthopedische schoenen gehad en nu krijg ik ze niet meer. Op dit moment heb ik veel pijn aan voeten en kuiten kan amper lopen van de pijn. Ik heb ook een holvoet gekregen want eerst had ik platvoeten. Heb jaren nu ook nog met steunzolen gelopen daarom die holvoet.

Nu gaat de dokter vragen aan de fysio om welke reden ik die schoenen kreeg want ze zaten heel goed om mijn voeten te steunen, maar mijn vraag is: om welke klachten krijg je zulke schoenen:???:
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Hallo Tammy, welkom op het forum. Ik heb wat leestekens toegevoegd in je bericht, zodat het wat beter te begrijpen is.

Mijn vraag aan jou is: is jouw vraag gerelateerd aan MS? Had je orthopedische schoenen ivm MS-klachten en waarom mocht je ze toen niet meer gebruiken?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp