Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Vraag aan de (ex-)zwangere daMeS

Alles omtrent werk en uitkeringen
gollem

Bericht door gollem »

[QUOTE=Nessa;911959]Vandaar mijn tip om het met je neuro te bespreken. Want de enige hormoonloze methode is gerichte gemeenschap (of als medische mogelijkheid IUI) in je natuurlijke cyclus. Dat is geen optie voor jullie, begrijp ik. Maar ik weet niet precies wat de onderzoeken zeggen over MS en het gebruik van de hormonen in het traject van eicelrijping en eisprongstimulatie (dus niet de medicatie rondom terugplaatsing, wat je bij ivf wel hebt).[/QUOTE]

tja dat scheelt dat er geen cyclus is ;) en mijn neuroloog word betrokken bij het hele traject door de gyneacologen zelfs. Er zit een klapdeur tussen en dan zitten ze naast elkaar zeg maar e afdelingen.

Ik hoopte meer antwoord te krijgen hoe andere zich voelde. Er is goed overleg geweest met de neuroloog en die staat tot nu toe overal achter.
NienkeM

Bericht door NienkeM »

Hoi,

Ik ben naar de gynaecoloog gegaan. Ik mocht kiezen, maar ik vond controle bij het ziekenhuis wel fijn.

Zwangerschap en bevalling zijn helemaal goed gegaan. Een aantal weken na de bevalling heb ik ook voor een pred kuur in het ziekenhuis gelegen helaas.

Ik voelde me zo goed dat ik gewoon veel te snel te veel ben gaan doen.

Groetjes nienke
gollem

Bericht door gollem »

Het gekke is eigenlijk dat ik weet dat ik niet zomaar zwanger kan worden en ik me eigenlijk nog steeds goed voel. dit is mijn aanvalstijd dus ik vraag me nu heel erg af zou dat dan komen door de eerst pillenkuur en daarna hormonen injecteren.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp