Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Wij verkopen onze aangepaste woning

Alles omtrent werk en uitkeringen
Chrissy33

Wij verkopen onze aangepaste woning

Bericht door Chrissy33 »

Ik laat toch even een berichtje hier achter omdat wij onze aangepaste woning verkopen. Wie weet is er nog iemand op zoek naar een woning waar al wat aanpassingen in zijn aangebracht.

Onze woning is een eengezinswoning uit 1977 in Drachten. De aanpassingen in ons huis zijn:

een onderrijdbaar aanrecht
een traplift tot de eerste verdieping
een douchezitje in de badkamer

De woning is aangepast vanwege de handicap van mijn echtgenoot (dwarslaesie, volledig rolstoelafhankelijk). Zelf ben ik volledig mobiel (diagnose MS is er nog steeds één met een groot vraagteken en zelf heb ik het idee dat het wat anders is dan MS).

Heb je interesse of weet je iemand die interesse heeft stuur me dan even een persoonlijk berichtje en dan stuur ik meer informatie.
fluffy

Bericht door fluffy »

Ik heb even op funda gekeken ... ziet er mooi uit ! (moest wel ff goed kijken want er staan twee aangepaste woningen te koop hier in ons mooie dr88 ;) )....

Ik hoop dat jullie snel kopers hebben!

Groetjes Ingrid
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp