Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Automobilist moet ziekte melden

Alles omtrent werk en uitkeringen
polleke

Bericht door polleke »

Dat zowiezo, toen mijn rechter oog moeilijk ging doen ben ik ook gewoon blijven autorijden. Het openbaar vervoer is het wat slecht geregeld dus totaal geen optie!

Daarnaast vond ik mezelf nog wel capabel om deel te nemen aan het verkeer. Maar goed er zijn er wel die gekkere dingen hebben en dat ook denken. De neuroloog vond echter dat het niet wijs was. Want mocht er wat gebeuren, en dat is natuurlijk ook zo.

Mijn rechterook werkt nog steeds niet helemaal mee, maar heb wel mijn volledige zichtsveld. Dat is dan weer één geluk denk ik!
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Ik zou als ik jou was voor mij eigenveiligheid gewoon mijn ogen jaarlijks laten testen.
En op het Eiland hier blijven rijden
polleke

Bericht door polleke »

En mijn wereldje kleiner maken? Nee, we rijden ook gewoon elk jaar richting de wintersport 1100km zonder problemen. Het is niet dat ik niets zie ik zie nu met rechts zo'n 65 procent (qua sterkte) maar heb wel een zichtsveld van 100%. En ondertussen mag het gewoon van de neuroloog.
jip † 10-12-2014

Bericht door jip † 10-12-2014 »

Morgen gaat mijn eigen verklaring
ondertekend en wel, richting 't CBR :)

[I]duimduimduim[/I] :yes:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp