Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

MSweb.nl/forum online marktonderzoekje

Alles omtrent werk en uitkeringen
jwvans

MSweb.nl/forum online marktonderzoekje

Bericht door jwvans »

Hallo allemaal ;) ,

Een drietal studenten van De Haagse Hogeschool / The Hague University is momenteel een plan aan het uitwerken voor MSweb. Zij willen jou daarvoor graag een aantal vragen stellen over MSweb en het forum.

We vinden het erg fijn als je hieraan wilt meedoen. De vragen komen vanzelf langs in deze topic.

Doe je mee? :goed:

Groetjes, Jim
[I]Ook namens Redactie MSweb[/I]
joge

Bericht door joge »

Kom maar op!
jwvans

leuk

Bericht door jwvans »

leuk

Leuk Joge, je bent er als eerste bij.
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Vind de optie-formulering eigenlijk niet duidelijk genoeg. Ik kom eigenlijk dagelijks wel een of meerdere keren om het hoekje kijken, maar het forum daadwerkelijk dagelijks gebruiken, doe ik dan weer niet. tenminste, als je onder gebruiken het plaatsen van berichten verstaat.

Er is voor velen denk ik nog wel een redelijk verschil tussen bezoeken, meelezen en berichten plaatsen. Jullie pakken nu eigen 2 verschillende vraagstellingen in 1 onderzoek. Ik vermoed dat dit ook door docenten niet als correct uitgevoerd onderzoek wordt beschouwd.
jwvans

Bericht door jwvans »

[QUOTE=Anna1975;916496]Vind de optie-formulering eigenlijk niet duidelijk genoeg. Ik kom eigenlijk dagelijks wel een of meerdere keren om het hoekje kijken, maar het forum daadwerkelijk dagelijks gebruiken, doe ik dan weer niet. tenminste, als je onder gebruiken het plaatsen van berichten verstaat.

Er is voor velen denk ik nog wel een redelijk verschil tussen bezoeken, meelezen en berichten plaatsen. Jullie pakken nu eigen 2 verschillende vraagstellingen in 1 onderzoek. Ik vermoed dat dit ook door docenten niet als correct uitgevoerd onderzoek wordt beschouwd.[/QUOTE]

Hoi Anna, je hebt helemaal gelijk ;) . Ik ga het direct aanpassen.
cu, Jim
Sara

Bericht door Sara »

Naar aanleiding van de opmerkingen van Anna gaat Jim een nieuwe enquête maken, daarom sluit ik dit topic in overleg met hem.

De mensen die hier al gestemd hebben kunnen natuurlijk straks in de nieuwe enquête opnieuw stemmen. Graag zelfs :)
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp