Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Hoe vaak bezoek je het forum op MSweb gemiddeld?

Alles omtrent werk en uitkeringen
jwvans

Hoe vaak bezoek je het forum op MSweb gemiddeld?

Bericht door jwvans »

Hallo allemaal ,

Een drietal studenten van De Haagse Hogeschool / The Hague University is momenteel een plan aan het uitwerken voor MSweb. Zij willen jou daarvoor graag een aantal vragen stellen over MSweb en het forum.

We vinden het erg fijn als je hieraan wilt meedoen. De vragen komen vanzelf langs in het forum 'De Wereld'.

Doe je mee? :goed:

Groetjes, Jim
Ook namens Redactie MSweb
Artemis-

Bericht door Artemis- »

Ja, ik doe mee...
Had al gestemt vanmiddag, maar zal nu even opnieuw gaan invullen.

Succes met de verwerking !

Warme groet,
Artemis-:)
Sara

Bericht door Sara »

ook gestemd.

Natuurlijk.

Ik zie dag 90% van de forumbezoekers het forum meerdere malen per dag bezoekt :)
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

[QUOTE=Sara;916526]ook gestemd.

Natuurlijk.

Ik zie dag 90% van de forumbezoekers het forum meerdere malen per dag bezoekt :)[/QUOTE]

Misschien als vervolgonderzoek polsen hoeveel van die mensen dan ook elke dag/week/maand iets posten op het forum, of misschien zelfs helemaal niets.

Denk dat er veel mensen zijn die dagelijks 1 of meer keer het forum bezoekt, maar die niet dagelijks reageren.
M&MS

Bericht door M&MS »

In het verleden zat ik meerdere malen per dag op MSWEB.

Ik merk dat het inmiddels veel minder is. Soms 2 maanden niet en dan weer een paar dagen achter elkaar.

Aangezien wisselend geen keuze was, heb ik 1x per maand geantwoord.
Snowym

Bericht door Snowym »

Soms elke dag, maar soms ook weken niet.
Het is een beetje afhankelijk van mijn mobiliteit en hoe ik me voel.
Als ik weinig kan doen dan kom ik wat meer op het forum.
Ik heb daarom 1x per week ingevuld.
Ruitje † 17-03-2019

Bericht door Ruitje † 17-03-2019 »

Ik kijk dagelijks meerdere keren, maar reageer niet dagelijks. Hangt af van de onderwerpen.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Gestemd, maar ik zie niet zoveel verschil met de vorige vraag en de eerdere opmerking van Anna? Hij staat ook hier weer bij. Ik kijk elke dag wel even, maar meestal scroll ik door de onderwerpen en klik weer weg zonder zelfs iets te lezen, laatstaan te reageren...
mammoet

Bericht door mammoet »

het lijkt me logisch dat bijna niemand invult 1 keer per maand of 1 keer per jaar. Als je zo weinig kijkt, heb je dit onderzoek ook nog niet gezien als het er pas een paar dagen staat?

en verder; msweb kan achter de schermen zelf zien hoe vaak iemand kijkt, ik vind het een vreemd onderzoek, alleen deze ene vraag
poeky

Bericht door poeky »

Heb ook gestemd.

Kijk meerdere malen op het forum omdat ik nog geen definitieve diagnose heb, en ik hier veel informatie kan vinden
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp