Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Wat zijn je voornaamste redenen om (dagelijks) het MSweb Forum te bezoeken?

Alles omtrent werk en uitkeringen
jwvans

Wat zijn je voornaamste redenen om (dagelijks) het MSweb Forum te bezoeken?

Bericht door jwvans »

[IMG]http://bd.eduweb.hhs.nl/logohhs.gif[/IMG]

Namens de projectgroep die hiermee bezig is bedankt voor de reacties op de eerdere vraag over de frequentie van je bezoek aan het forum. Als aanvulling hierop zou de projectgroep graag het volgende willen weten:

[B]Wat zijn je voornaamste redenen om (dagelijks) het MSweb Forum te bezoeken?
[/B]

Doe je weer mee? :yes:
S1m0ne

Bericht door S1m0ne »

Geen meerkeuze antwoorden?

Mijn redenen:
- Informatie opzoeken / op de hoogte blijven van ontwikkelingen op alle gebieden: Medicijnen, Onderzoeken, Rolstoelen en alle andere hulpmiddelen, enz.
- Herkenning en medeleven vinden bij lotgenoten.
- Na het mezelf informeren ook weer anderen tot dienst zijn en vragen beantwoorden.
- De gezelligheid en saamhorigheid en het "door en voor" elkaar gevoel.
Saskia18

Bericht door Saskia18 »

Ik sluit mij volledig aan bij Simone.
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Sluit me aan bij de vorige
Gebruik maken en kunnen onderzoeken van ervaringen van anderen over alternatieve middelen die zouden kunnen helpen klachten te verminderen
Spunky

Bericht door Spunky »

Heel origineel; maar ik zit om precies dezelfde redenen op het forum als voorgaande dames
Ekster

Bericht door Ekster »

Ik heb volgens mij al in een ander topic antwoord gegeven op deze vraag.
dribbel77

Bericht door dribbel77 »

Ook ik kan niet meer dan instemmen met de vorige berichten....
Suzan

Bericht door Suzan »

Ik gebruik het forum voornamelijk als "pauze".
Dus tijdens m'n dagelijkse werkzaamheden steeds even een kwartier/half uurtje achter de PC zitten even rust voor het lijf (niet altijd voor de geest, maar alla :cool: ).
Suzan

Bericht door Suzan »

Ik gebruik het forum voornamelijk als "pauze".
Dus tijdens m'n dagelijkse werkzaamheden steeds even een kwartier/half uurtje achter de PC zitten even rust voor het lijf (niet altijd voor de geest, maar alla :cool: ).

De tijd van informatie zoeken is inmiddels wel geweest.
Door het forum gewoon bij te houden blijf ik wel op de hoogte van de lopende en nieuwe ontwikkelingen.
S1m0ne

Bericht door S1m0ne »

[QUOTE=loesepoes;916777]Gebruik maken en kunnen onderzoeken van ervaringen van anderen over alternatieve middelen die zouden kunnen helpen klachten te verminderen[/QUOTE]

Dat was ik nog vergeten. ERVARINGEN VAN ANDEREN.
Vooral het lezen van ervaringen van andere mensen.
- Ervaringen met alternatieve middelen,
- maar ook de reguliere middelen,
- en de ervaringen met een bepaalde rolstoel,
- of ervaringen uitwisselen van aanvragen en behandelprocedures,zodat je zelf 'goed beslagen ten ijs' kan komen, meteen compleet met de juiste argumenten.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp