Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Huishoudelijke Hulp

Alles omtrent werk en uitkeringen
Billy

Bericht door Billy »

:vriendjes:
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

@ Billy:aaitje: :girlpower:
vlindie

Bericht door vlindie »

@ Billy :ja: Ik denk aan je vandaag:aaitje:
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

janna67

Bericht door janna67 »

*Plaatje weggehaald, omdat de site niet bereikbaar is, waardoor er een inlogscherm verschijnt bij laden van deze pagina. Excuses voor het ongemak*

succes vandaag!
Billy

Bericht door Billy »

Het heeft geholpen :bedankt:.

Krijg 2 uur hh per week. Nu heb ik een huis van ca. 30 m², dus daar kun je een heel eind mee komen :D. Ben ik ff blij dat ik niet meer een heel huis heb :p.

Had vanochtend gewoon nog opgeruimd en maandag nog wat gepoetst. Ook eerlijk gezegd dat ik vorige week niets gedaan heb ivm met het overlijden van Billy :(, en niet omdat zij langs kwam :ogen:.

Het viel haar ook meteen op dat er maar 1 hond rondliep, vroeg hoe zij dit wist :???:. Staat in mijn dossier dat ik 2 honden heb :stom:.

Ik heb weer een zorg minder :cool:.
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Fijn meis! Nu nog even afwachten tot je de beschikking hebt en dan zo snel mogelijk e.e.a. in werking zetten met het zorgbedrijf van je keuze!

Ik woon trouwens een stuk groter dan jij en krijg 3 uur per week en ook daarin kan mijn hulp een hoop doen. Ze heeft een aantal vaste taken, zoals stof afnemen, stofzuigen en dweilen, toilet, badkamer en daarnaast neemt ze dan elke keer nog wat anders mee, de ramen, binnenkant keukenkastjes, koelkast en wat ze verder nog meer tegenkomt.

Mijn bed en de was doe ik nog steeds zelf, maar als het nodig is helpt ze wel met mijn bed, zoals afgelopen februari met mijn ontstoken vingertje. Ze neemt ook altijd het glas en het plastic voor me mee naar de millieustraat.
janna67

Bericht door janna67 »

billy top!! geniet ervan :klap: :goed:
Billy

Bericht door Billy »

Heb mijn keuze meteen gemaakt :). Volgende week gaat de rapportage de deur uit. Als ik de brief krijg, kan er vanuit gaan dat RSZK deze ook heeft.

Dan zijn ze in principe verplicht binnen 5 werkdagen contact met me op te nemen. Maar hoelang de wachttijd op het moment is, wist de vrouw van het WMO ook niet.

Maar daar heb ik allemaal al rekening mee gehouden, dus ik heb geduld :cool:.

Jouw poetsmiep komt een ook een heel eind :wauw:. Of ik ben al te veel aan mijn eigen tempo gewend :haha:.
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Eh....ik red dat ook allemaal niet in 3 uurtjes hoor. Heb hier ong 100m2 oppervlak...
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp