Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuwe rolstoel

Alles omtrent werk en uitkeringen
Fratema

Maar eens gebeld

Bericht door Fratema »

Maar eens gebeld

met de Kwelzorg

Volgens die juf zou de motor geleverd worden op 16 januari a.s.

Dus er zit schot in
Mieke 56

Bericht door Mieke 56 »

Heeft ze het jaartal erbij gezegd?
Fratema

Weer gebeld

Bericht door Fratema »

Weer gebeld

:boos::boos::boos:
Klick

Bericht door Klick »

wat zegt je zorgverzekeraar hiervan?
laatst een opgenomen aflevering van radar gezien (van 2wkn terug ongeveer) over medipoint net zulke verhalen.. daar werd verteld de zorgverzekeraars te bellen met zulke verhalen.

de zorgaanbieder ziet ons niet als hun klant, dat is onze verzekeraar.. wij zijn alleen maar een nummer..:o
Knillis

Bericht door Knillis »

Als er iets niet goed gaat (en wanneer gaat het eigenlijk wel eens goed:???:) moet je voor zover mijn ervaringen klagen bij de WMO.

De WMO heeft goedkeuring gegeven voor de rolstoel en zal hem moeten betalen dus de WMO moet de leverancier hierop aanspreken.

Nou geloof ik dat de gemeente waar Frateme woont inmiddels het contract heeft opgezegd met Welzorg omdat er te veel fout gaat bij de leveringen en het onderhoud van zorghulpmiddelen.

Maar ook in Apeldoorn zijn we geloof ik in oktober van dit jaar van Welzorg af maar ja we moeten maar weer afwachten wat een eventuele opvolger er van gaat bakken.

Sterkte Fratema en het is blijft een schande dat men zo slordig omgaat met dit soort levensnoodzakelijke voorzieningen.
Billy

Bericht door Billy »

Welzorg en Invacare zijn vandaag bij mij geweest. Heb de E-fix al kunnen testen :goed:, rolstoel wordt de Quicky Helix. Helaas kan ik geen kleur kiezen :o.

Mijn huidige rolstoel was zo ongeschikt, dat hij al 5 jaar in de berging staat ondanks dat ik de 50 meter nog niet haal :ogen:.

Ze verwachten binnen paar weken te leveren. Mijn nieuwe 3wieler zal dan ook ongeveer tegelijk komen.

Spannend!
Luca76

Bericht door Luca76 »

Spannend! Maar strakjes wel weer mobiel:bloem:
Billy

Bericht door Billy »

Idd want nu doe ik alles met mijn 3wieler of ik blijf thuis :D.

IKEA staat hoog op mijn verlanglijstje. Kan ik zelf bepalen welke kant ik op ga :haha:
Billy

Bericht door Billy »

Net gebeld, 21 september komen mijn nieuwe rolstoel en 3wieler al :goed:
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Ik heb ook bij de gemeente om een andere rolstoel gevraagd. Nu heb ik een Quickie Helium; een fijne stoel, zit perfect, netjes aangemeten. Hoewel hij als 'lichtgewicht' wordt gepresenteerd, is hij voor mij te zwaar. Ik krijg erg vervelende pijnen in mijn pols, door het telkens over me heen tillen van het frame als ik de auto in of uit ga. Het losse frame van de Quickie (zonder wielen en kussen) is zo'n 8 kilo. Bij een 'echte lichtgewicht', bijvoorbeeld van carbon of titanium, is dat 3 of 4 kilo minder.

Heeft er iemand zo'n type rolstoel? En welk merk en type heb je? En hoe bevalt hij? Zijn er oplossingen om daar toch een handbike aan te koppelen (zonder de zware buis, maar de oplossing met koppelstukken aan het frame)?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp