Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Voor de zoveelste keer een baan misgelopen...

Alles omtrent werk en uitkeringen
vlinder009

Bericht door vlinder009 »

Bedankt nogmaals voor jullie steun! Dat maakt deze dag nog een beetje goed :ogen:
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

Oef wat een akelige en frustrerende situatie! Misschien is het nuttig om nu om raad te vragen bij stichting MEE of een sociaal raadslid?

Sterkte!
vlinder009

Bericht door vlinder009 »

Ja, van MEE is ook een goede tip, zal eens kijken op hun site.

Ik heb trouwens ook nog wel alle schriftelijke correspondentie met de werkgever waarin de intercedente schrijft dat men maar éénmalig bij het bedrijf (uwv) gewerkt mag hebben (wat dus niet zo schijnt te zijn).
Suzan

Bericht door Suzan »

[QUOTE=vlinder009;953900]
Het mooiste is ook nog dat de werkgever het UWV is.....[/QUOTE]

Dat is dus wel ironie ten top... :huh:
Knillis

Bericht door Knillis »

Ja Suzan, je zou toch verwachten dat zij het goede voorbeeld zouden geven :hmmm: maar dit is om te huilen :huilen:
june

Bericht door june »

Ik heb het met jou te doen vlinder009. :knuffel:

Jouw verhaal illustreert wat er al tig jaar aan de gang is vlinder. Iedere werkgever roept al jaren dat "iedereen mee moet kunnen doen, ook zieken en gehandicapten". Om er vervolgens in gedachten achteraan te zeggen: maar niet in mijn bedrijf.

In mijn omgeving ken ik ook twee MenSen die, nadat bekend was geworden dat zij MS hebben, geen contractverlenging kregen. En waar werkten zij? Bij de overheid, als ambtenaar!

Ik vind dat er in Nederland ook een verplicht quotum moet komen voor het in dienst nemen van zieken/gehandicapten. Hoe groter het bedrijf, hoe meer zieken/gehandicapten men in dienst moet nemen.

Er zijn beschaafde landen waar dit al jaren verplicht is. En graag ontslagbescherming voor deze groep. Anders vliegen zij er alsnog snel uit vanwege een 'reorganisatie'.

We horen nu al 20 jaar de 'goede intenties en bereidheid' van de werkgevers. Helaas blijft het vaak bij woorden.
Dannifan

Bericht door Dannifan »

En toch snap ik de werkgevers ook wel hoor.
chyta

Bericht door chyta »

[IMG]https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 1870_n.jpg[/IMG][COLOR="Purple"]Wat een in en in trieste situatie Vlinder :moe: om moedeloos van te worden !!

Hoop dat er iemand is die je wil en kan helpen want dit is zó oneerlijk

Liefs chyta [/COLOR]
chyta

Bericht door chyta »

[IMG]https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 6152_n.jpg[/IMG][QUOTE=Dannifan;954105]En toch snap ik de werkgevers ook wel hoor.[/QUOTE]
elroyv

.

Bericht door elroyv »

.

Vlinder,

Heb jij een rechtsbijstand verzekering?

Zo ja dan zou ik hun zeker een na jouw verhaal laten kijken.
Heb het idee dat het aan alle kante rammelt en dat hier zekers iets mee gedaan kan en moet worden!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp