Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Voor de zoveelste keer een baan misgelopen...

Alles omtrent werk en uitkeringen
Femke_de_Groot

Bericht door Femke_de_Groot »

Wat een nare verhalen. Gelukkig heb ik zelf zoiets nog niet meegemaakt, maar joh wat moet het rot voelen als er zo over je gepraat wordt.
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

[QUOTE=Suzan;1121250]
Maar het voelt natuurlijk voor iedereen anders.[/QUOTE]

Ik denk dat je daar de spijker op z'n kop slaat.

Het is maar net wat je hoort / wilt horen, of eigenlijk waar je focus op ligt. Hoe hard iets je raakt en hoe je andermans woorden of blikken interpreteert.


Uiteraard zijn er altijd onwetende mensen, of onwillende mensen. Of mensen die wat kort door de bocht zijn/reageren.
Maar ik denk dat dit om een hele kleine minderheid gaat. Als je daar je focus op legt, ga je verzuren.

Als we alle werkenden over één kam scheren door te zeggen dat zij niet accepteren dat sommige mensen niet kunnen werken, dan mogen wij niet klagen dat arbeidsongeschikten en bewust-werklozen over één kam worden geschoren.


Zonde van onze energie om ons op de negativiteit te richten.
Mulder's Girl

Bericht door Mulder's Girl »

[QUOTE=Femke_de_Groot;1121300]Wat een nare verhalen. Gelukkig heb ik zelf zoiets nog niet meegemaakt, maar joh wat moet het rot voelen als er zo over je gepraat wordt.[/QUOTE]

Persoonlijk heb ik door alles wat in mijn leven is voorgevallen een hele dikke huid gekregen m.b.t. wat mensen over mij zeggen, denken en vinden.

Ik weet zelf hoe de situatie in elkaar steekt en meestal zijn dat ook mensen die niet dicht bij mij staan. Wat zou ik mij dan druk gaan maken over hun gedachtekronkels....
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp