Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Alleenstaande mama

Alles omtrent werk en uitkeringen
Lucia01

Alleenstaande mama

Bericht door Lucia01 »

Hoi allemaal,

Ik ben benieuwd of er nog meer alleenstaande moeders zijn met MS op dit forum en hoe zij in praktijk omgaan met de zorg voor een kindje en alle andere zaken. Ik ben mama van een kindje van nu twee jaar. In 2010 diagnose MS gekregen, sinds anderhalf jaar alleenstaande moeder.Ik heb geen groot netwerk . Zijn er mensen die tips hebben of ervaring in deze situatie?

Lucia
elroyv

zucht

Bericht door elroyv »

zucht

Sorry, ik word altijd even stil als ik zo'n verhaal lees.
Kan en zal nooit begrijpen dat iemand een ander zo kan laten zitten:huilen:
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Zet eens een poll op Elroyv hoeveel mensen hier alleenstaand zijn geworden door MS.
elroyv

.

Bericht door elroyv »

.

[QUOTE=Dannifan;956408]Zet eens een poll op Elroyv hoeveel mensen hier alleenstaand zijn geworden door MS.[/QUOTE]

Ik know.

Kan het egoïsme van mensen gewoon niet begrijpen.
Dat, in dit geval, iemand een ander gewoon laat zitten met een kleine en een nog verse diagnose MS.

Dat mensen eerst voor zichzelf kiezen kan er bij mij gewoon niet in.

Ben dankbaar dat ik zelf 100% het tegenovergestelde ben.
Ondanks de MS zal ik eerst aan een ander denken om deze te kunnen helpen en dan pas aan mezelf.
Mobile

Bericht door Mobile »

Heel mooi Elroy! Ik sluit me bij jou aan, kan het me ook niet voorstellen....
Zelf ben ik ook niet zo en prijs me heel gelukkig met mijn man, die het echt niet makkelijk heeft maar mij onvoorwaardelijk steunt!
storm

Bericht door storm »

wie weet was de reden wel helemaal niet de MS, maar iets heel anders,dat zou natuurlijk ook kunnen, er gaan zoveel stellen uit elkaar..

gr,
christa (storm)
Artemis-

Bericht door Artemis- »

Circa 30% van de huwelijken loopt tegenwoordig helaas uit op een scheiding.
In relaties waarin een chronische ziekte speelt, is het percentage nòg hoger...:(

Niet iedere partner is plooibaar en dienstbaar en/of bestendig tegen extra stress...
Het kàn als man en vrouw een hele opgave zijn om het samen nog leuk te hebben, zònder eens de zorgrol bepalend te laten zijn.
Lucia01

Bericht door Lucia01 »

Hey allemaal,

Degene die mijn topic al gelezen hebben.zullen zien dat ik de tekst aangepast heb, omdat het nog al wat reacties teweeg bracht. Ik waardeer het medeleven! Maar ik wil liever niet uitwijden over de reden dat ik alleenstaande mama ben maar wil graag weten hoe alleenstaande ouders met MS nog tips hebben in deze situatie. Thnx guys

Greetz, L
storm

Bericht door storm »

groot gelijk hoor!!!
ik kan je helaas geen tips geven, maar hoop dat er een hoop nuttige adviezen voor je komen, heel veel sterkte met alles!!

gr,
christa (storm)
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Bericht door Toeter »

Er is een Amerikaanse site waar ook een groep voor alleenstaande moeders is: momswithms.com

Misschien dat je daar meer kan vinden?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp