Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Can do training

Alles omtrent werk en uitkeringen
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

[QUOTE=belladonna;1047920]
Sorry als ik je beledigd heb[/QUOTE]

Nee hoor! Je hebt me helemaal niet beledigd. :D
Ik was gewoon benieuwd welke informatie van mij volgens jou beter niet gezegd had kunnen worden.

Ik heb alleen op de toestemmingsverklaring van deelname aan het weekend zien staan dat dat vertrouwelijk was. Dat heeft er volgens mij mee te maken dat ze nog bezig zijn met een onderzoek, om te proberen dit voortaan vergoed te gaan krijgen vanuit de zorgverzekering.
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

[QUOTE=Toeter;1046914]

... ik ga in november. Ik ben ook heel benieuwd!

[/QUOTE]

Ben je al geweest, Toeter? Hoe was het?
Nog aan het bijkomen waarschijnlijk? ;)
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Bericht door Toeter »

Hey!

Ik ben geweest!

Ik ben inderdaad nog aan het bijkomen... Het was behoorlijk pittig en bij thuiskomst uiteraard meteen weer de zorg voor mijn dochtertje die vol energie de boel op stelten zet hier :D

Het was een zeer bijzonder weekend! Ik vind het lastig om een korte conclusie voor jullie neer te zetten, maar ik denk dat iedereen er wat aan kan hebben, als je wil onderzoeken of er nog meer uit het leven te halen valt.

In mijn geval is het antwoord zeker ja. Het is niet dat je naar dat weekend gaat en al je problemen opgelost zijn. Je wordt eens goed door elkaar geschud, met je neus de goede kant op gezet en krijgt een zetje. En hup nu weer zelf doen. Of met nog een beetje hulp als je dat nodig hebt/wil.

Ik vond het ook zeer verfrissend om eens niet betutteld te worden. Ik denk dat bijna iedereen daar, wel iets positiefs aan het weekend heeft overgehouden.
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Goed om te lezen dat je positief bent terug gekomen. Ik vond het de eerste dagen ook lastig om te ontdekken óf, en zo ja, wát ik aan het weekend had gehad. Na een paar weken heb je wat meer afstand en kun je gemakkelijker terugkijken.

Ben erg benieuwd of je over enkele maanden nog steeds kunt zeggen dat je er veel aan gehad hebt. De meesten hebben er langdurig baat bij.

Kom nog even lekker bij! Het is best intensief, zo'n weekend.
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Bericht door Toeter »

Naar aanleiding van een ander topic, moest ik aan dit topic denken en ik denk ik haal hem weer eens omhoog!

Ik heb hier destijds geschreven dat ik tijdens het can do weekend wilde onderzoeken of ik weer kon werken, op wat voor manier dan ook.

En hoewel het lang geduurd heeft, omdat ik eerst nog moest omscholen: ben ik sinds een paar maanden weer een paar uur per week aan het werk!

Tijdens het can do weekend kwam er omhoog dat ik eigenlijk yogadocent wilde worden, omdat ik merkte dat ik aan yoga veel had qua ms, minder pijn enzo.

Ik twijfelde voor het weekend teveel aan mijn lichaam. Kun je wel de docent zijn, als je zelf de poses niet perfect kunt uitvoeren door je ms?

Uiteindelijk ben ik gewoon de opleiding gaan doen. Ik kreeg steun uit allerlei onverwachte hoeken en ik kreeg direct na mijn diploma, de kans om les te gaan geven.

Ik ben meteen doorgegaan met een opleiding tot zwangerschapsyoga docent, wat ook superleuk is om te doen.

En nu geef ik zo'n 3 a 4 lessen per week! Ik verdien er geen zak mee, want het wordt natuurlijk gekort op de WIA, maar het is heerlijk om te doen.

Mijn vriend zegt ook dat hij vindt dat het een stuk beter met mij gaat, sinds ik weer werk. Blijer, gemotiveerd om iets leuks van mijn lessen te maken.

Ik heb het zelf gedaan natuurlijk, maar dat can do weekend heeft me echt een zetje in de goede richting gegeven. Wat onzekerheid en angst bij me weggehaald.
Forumi

Bericht door Forumi »

Wat goed van je, Toeter! En positief om te lezen.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp