Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Can do training

Alles omtrent werk en uitkeringen
Suuske

Can do training

Bericht door Suuske »

Wie gaat er ook heen dit weekend?
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

Wat is Can Do Training?
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik moet er niet aan denken!! Van vrijdagmorgen tot zondagavond naar een training én ook nog eens in een vreemde omgeving dag en nacht(alhoewel het dit weekend vrijwel om de hoek gegeven wordt).

Veel te intensief voor mij 3 dagen achtereen een training volgen.

Maar misschien voor mensen die het wel kunnen een zinvol weekend.

Groetjes,
Nelleke
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

Hey Knillis,
als het goed is heb je hier de rest van je leven iets aan, en wat is nou een weekend op een heel leven?;)
Natuurlijk is het aan jezelf of je meedoet, maar het lijkt mij erg boeiend!
Vertel je hoe het was Suuske?
Veel plezier!
Knillis

Bericht door Knillis »

Hoi Mispeltje,

Ik twijfel er niet aan dat het een zeer zinvolle cursus is maar drie dagen achtereen is voor mij echt té veel (I can't do)

Maar denk ook niet dat het nodig is. Gedurende een half jaar revalidatie heb ik vanuit verschillende disciplines geleerd hoe om te gaan met mijn beperkingen.

Dus toch m'n dingen doen zonder steeds over de grenzen te gaan zodat inspanning en ontspanning in goed evenwicht zijn en blijven.

Weet hoe het moet maar :D het wil nog niet altijd zeggen dat ik het ook altijd doe :o .

Hoop zeker dat de mensen die naar één van deze weekenden gaan er veel van opsteken.
Suuske

Bericht door Suuske »

Ik heb ook mijn vraagtekens bij de haalbaarheid van een heel weekend volgepland met trainingen. Heb ook tegen het msfonds gezegd dat ik dacht dat het niet haalbaar was.

Zij denken echter dat je door bepaalde therapien minder last van vermoeidheid hebt. We zullen zien.

Verder denk ik niet dat je ooit uitgetherapied bent met een chronische ziekte, die iedere maand bijna van vorm veranderd.
Riwidi

Bericht door Riwidi »

Ben bang dat ik er hetzelfde over denk , en of die therapie
gaat werken om dan 3 dagen door te komen !?

Leuk bedoeld , maar helaas , en zeker niet beginnende op een
doordeweekse dag met mantelzorger mee.

Of dit nu voor mijn mantelzorger een echte "vrije "dag wordt ?
En zoveel vakantiedagen heb je nu ook weer niet, er MOET
vaak genoeg al vrij genomen worden voor dingen die niet anders geregeld kunnen worden als je afhankelijk bent.

Jammer , vind de argumentie niet echt overtuigend.

Succes voor degene die het wel aandurven en aankunnen !

Riwidi
Suuske

Bericht door Suuske »

Ik denk maar zo wat heb ik te verliezen
easyjet

have fun

Bericht door easyjet »

have fun

Goed zo Suuske

That's the spirit !

Als MS -er ' in wat voor stadium dan ook 'kun je vaak meer aan dan dat je in je hoofd bedenkt

Ik weet zeker dat je er een enorme kracht van krijgt iedere keer als je,je niet laat weerhouden door allerlei 'ja maar als ' dingen
ik spreek uit eigen ervaring

Jezelf in het diepe gooien en open staan voor wat gaat komen en dat de dingen zich wel oplossen,moet je gewoon blijven doen.


Niet denken maar doen dus !
Als je moe bent is er vast een plekje om wat te rusten

Veel plezier he !
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp