Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

vervolgvraag afgekeurd

Alles omtrent werk en uitkeringen
nieuwest

vervolgvraag afgekeurd

Bericht door nieuwest »

De ms heeft bij mij in een half jaar tijd flink toegeslagen. 13 jaar had ik nauwelijks klachten. Maar inmiddels loop ik met een kruk, en voor grotere afstanden, zal ik een rolstoel nodig hebben.
Maar het bizarre is nu, ik werk nog mijn volledige 20,5 uur, maar ik heb nog geen arboarts gesproken.
Een collega van p&o heeft wel contact met de arts over mij, maar ikzelf niet. heb me inmiddels ziek gemeld, en wil het zo afdwingen.
Maar graag wil ik weten heeft iemand wel eens aan zijn neuroloog gevraagd, wat hij heeft gerapporteerd over jou ?
In augustus, spreek ik hem namelijk weer. Graag hoor ik van jullie.
Billy

Bericht door Billy »

Je neuroloog rapporteert toch niets :???:
Pippi

Bericht door Pippi »

Mijne wel!?
Lanah

Bericht door Lanah »

Toen ik vorig jaar gekeurd moest worden heb ik mijn neuroloog gevraagd om een rapportage.

Ik heb van deze rapportage zelf een kopie gekregen en deze aan de keuringsarts gegeven.

Er stonden allerlei medische termen in, waaronder ook een score van het krachtsverlies. Voor de keuringsarts was het duidelijk.

Volgens mij maakt mijn neuroloog deze rapportage standaard en gaat er ook een kopie naar mijn huisarts.

Dus m.i. kun je zeker om een rapportage vragen.
PetraH

Bericht door PetraH »

[QUOTE=nieuwest;979555]De ms heeft bij mij in een half jaar tijd flink toegeslagen. 13 jaar had ik nauwelijks klachten. Maar inmiddels loop ik met een kruk, en voor grotere afstanden, zal ik een rolstoel nodig hebben.
Maar het bizarre is nu, ik werk nog mijn volledige 20,5 uur, maar ik heb nog geen arboarts gesproken.
Een collega van p&o heeft wel contact met de arts over mij, maar ikzelf niet. heb me inmiddels ziek gemeld, en wil het zo afdwingen.
Maar graag wil ik weten heeft iemand wel eens aan zijn neuroloog gevraagd, wat hij heeft gerapporteerd over jou ?
In augustus, spreek ik hem namelijk weer. Graag hoor ik van jullie.[/QUOTE]

Je kunt zelf ook een afspraak maken met de bedrijfsarts zonder dat je ziek bent. Ik vraag me af waarom een P&O'er met de bedrijfsarts over jou contact heeft. Mijn arbo-arts heeft ook informatie ingewonnen bij de neuroloog en ik heb daarvan een kopie gekregen.
loesepoes

rechten/plichten zieke medewerker

Bericht door loesepoes »

rechten/plichten zieke medewerker

de arbeidsrechter info.....duidelijke regels, ook betreft werkgever, wat wel en wat niet
[url]http://www.arbeidsrechter.nl/ziekte-wer ... n-plichten[/url]
nieuwest

rechten/plichten zieke medewerker

Bericht door nieuwest »

rechten/plichten zieke medewerker

Loesepoes, dank je voor je reactie.
Ik heb inmiddels voor a.s. maandag een afspraak.
MissGarfield

Bericht door MissGarfield »

[QUOTE=nieuwest;979555]
Maar graag wil ik weten heeft iemand wel eens aan zijn neuroloog gevraagd, wat hij heeft gerapporteerd over jou ?
In augustus, spreek ik hem namelijk weer. Graag hoor ik van jullie.[/QUOTE]

Ja, ik heb een paar verslagen van de neuro. Je kan het gewoon opvragen, want een neuroloog moet na ieder consult een rapportage maken wat in jouw medisch dossier bij hem of haar komt. De neuroloog stuurt ook altijd een kopie naar de huisarts.

Je kan zo'n verslag dus óf bij de neuro óf bij de huisarts opvragen. Je hebt als patiënt altijd het recht om dit in te zien.
nieuwest

Bericht door nieuwest »

Dank je wel voor je info. Mocht het zo ver komen, dan weet ik waar ik mijn informatie kan verzamelen.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp