Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Ziektekosten verzekering 2015

Alles omtrent werk en uitkeringen
Jenniez

Bericht door Jenniez »

[QUOTE=Ruitje;993092]Dat is nu nog zo, maar als vrije artsenkeuze gaat vervallen, wat Schippers wil, dan betaalt straks je verzekeraar niets voor niet-gecontracteerde zorg! Dan moet je dat helemaal 100% zelf betalen. Dus het wordt echt opletten welke zorg is gecontacteerd door je verzekeraar.

Daarom heb ik, zolang ik het nog kan betalen, een restitutiepolis en dus geen naturapolis. Ik heb vrije keuze voor alle zorg.[/QUOTE]

Maar dat betekend dat je alles eerst zelf moet voorschieten.
Ik denk dat er een hoop mensen zijn die dat ook niet kunnen!

Ik vind het een drama op het moment!
Ik zit bij Zilveren Kruis en die hebben nog geen contract met het Flevoziekenhuis, dus ben ik verplicht om over te stappen naar een andere zorgverzekeraar, met alle nodige administrative rompslomp erbij, want nu moet ik gaan uitzoeken welke verzekering wel een contract hebben voor mijnzorgverleners!!:slecht::boos:

Groetjes,
Ruitje † 17-03-2019

Bericht door Ruitje † 17-03-2019 »

De verzekeraar waar ik nu restitutiepolis heb (niet DSW) hoef ik niet vooraf zelf te betalen. En krijg ik een rekening dan stuur ik die direct in via app en krijg ik binnen vijf dagen het geld om tijdig de rekening te betalen. Hoef dus niet voor te schieten.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp